مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: ۱۰ هزار دانشجو و دانش آموز مورد حمایت کمیته امداد ایلام هستند.
کد خبر: ۱۳۴۳۴۵۲
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ رضا طاهری  در گردهمایی مجریان طرح ۳۱۳ کمیته امداد، که با حضور مدیرکل فرهنگی تربیتی کمیته امداد، مدیرکل تبلیغات اسلامی و رئیس حوزه‌های علمیه استان برگزار شد بیان کرد: هجمه‌های فرهنگی دشمنان توجه به نهاد خانواده و تقویت بنیان‌های دینی، اعتقادی و علمی این خانواده‌ها را ضروری‌تر کرده است و کمیته امداد در این زمینه برنامه‌های ویژه ای دارد.
 
وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۲۶ هزار فرزند مددجو مورد حمایت کمیته امداد ایلام است و از این تعداد بیش از ۱۰ هزار نفر آنها دانشجو و دانش آموز هستند، تصریح کرد: در طرح ۳۱۳ تمرکز بیشتر بر روی اعتلای سطح زندگی خانواده‌ها، پرورش فرزندان خانواده‌ها و نیز شناسایی و پرورش استعدادهای این افراد است.

طاهری با عنوان اینکه متأسفانه شاهد افزایش تعداد دختران ازدواج نکرده در درون خانواده‌های مددجویان به عنوان یک مشکل و آسیب هستیم ادامه داد: یکی از ماموریت‌های طرح ۳۱۳ فراهم نمودن زمین ازدواج دختران خانواده‌های مددجو و ارائه مشاوره‌های لازم به این خانواده‌ها است.

وی تصریح کرد: توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه‌های فرهنگی و توانمندسازی اقتصادی و ایجاد اشتغال برای خانواده‌ها و مقابله با جنگ نرم دشمنان یکی از ماموریت ای این طرح است
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها