جلسه پدافند غیر عامل شهرستان فیروزکوه برگزار شد

جلسه پدافند غیرعامل به ریاست ابوالقاسم مهری فرماندار فیروزکوه و با حضور قاسم زاده معاون عمران فرمانداری ،بخشدار ارجمند و روسای ادارات شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید
کد خبر: ۱۳۴۳۳۶۷

به گزارش جام جم آنلاین تهران،ابوالقاسم مهری فرماندار فیروزکوه در این جلسه گفت:مهمترین و اصلی ترین نقش پدافندغیرعامل را مردم بر عهده دارند که با حضور و مشارکت خود و آموزش آنها در مواقع ضروری و بحران می توان با کمترین خسارت مواجه شد.

وی افزود: برخی از تهدیدها، بلایای طبیعی هستند که بخش مورد توجهی از آنها قابل مدیریت است و برخی تهدیدها با منشأ انسانی، داخلی و خارجی است.

فرماندار فیروزکوه گفت: نظام کشور ما در شرایط خاصی شکل گرفته که به ذائقه خیلی از کشورهای سلطه‌گر خوش نمی آید و طبیعی است که دشمن این ملت و نظام باشند.

وی ادامه داد : وظیفه داریم نقاط آسیب پذیر را در حوزه های مختلف شناسایی و برای رفع آنها برنامه ریزی و مدیریت داشته باشیم.

وی با اشاره به نزدیک شدن هفته گراميداشت پدافندغیرعامل بیان داشت: مدیریت آسیب ها نیازمند هماهنگی دستگاه ها و اقدامات عملی می باشد تا با اولویت بندی در برنامه های چند ساله، شهرستان را از آسیب پذیری حفظ کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها