مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از اول آبان ماه ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۳۳۶۲
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، محمود مرتضایی فرد با اعلام این خبر گفت: ثبت نام اینترنتی وام ضروری مرحله اول سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از روز شنبه اول آبان ماه به مدت ۳۰ روز و فقط از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این تسهیلات به مبلغ ۱۲ میلیون تومان با اقساط ۳۶ ماهه و با کارمزد ۴ درصد ارائه می‌شود اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده به این سایت اینترنتی مراجعه و با وارد کردن اطلاعات سه گانه «دفتر کل، کد ملی و شماره حساب» درخواست خود را برای دریافت وام ثبت کنند.

وی البته متذکر شد که ثبت درخواست فرد متقاضی به معنی پرداخت تسهیلات نخواهد بود.

مرتضایی فرد توضیح داد: پس از اتمام مهلت یک ماهه ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام‌های دریافتی، بهره مندی از سایر تسهیلات، میزان حقوق و … بررسی می‌شود و با اولویت بندی و بر اساس میزان اعتبار تخصیصی از سوی بانک صادرات و تعداد تسهیلات که ۳۰۰ هزار فقره است، «واجدین شرایط» تعیین و اسامی آن‌ها از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق اعلام خواهد شد.

وی افزود: پرداخت وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به حساب «واجدین شرایط» به صورت ماهانه و بر اساس نوبت بندی که در سایت اعلام می‌شود انجام خواهد شد که اطلاعات آن پس از مشخص شدن نتایج، اطلاع رسانی می‌شود.

گفتنی است، وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری پیش از این مبلغ ۱۰ میلیون تومان بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها