در صحن علنی امروز و برای تامین نظر شورای نگهبان انجام شد؛

موافقت مجدد مجلس با واردات خودرو/ تلاش نمایندگان برای ساماندهی بازار خودرو

سخنگوی هیأت تحقیق و تفحص از صنعت خودرو گفت: برخی از ناکارآمدی‌ها و ضعف‌های مدیریتی در مجموعه خودروسازی علی الخصوص سیاست‌های غلط دولت‌های قبل و شورای رقابت باعث بحران در این صنعت شده است.
کد خبر: ۱۳۴۳۳۰۲
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، سید علی موسوی دبیر و سخنگوی هیأت تحقیق و تفحص از صنعت خودرو در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: عدم مدیریت جهادی و دست بردن دولت‌های قبل در جیب خودرو ساز‌ها سبب بحران موجود در صنعت خودروسازی کشور می‌باشد.

وی با اشاره به استقرار هیأت تحقیق و تفحص از صنعت خودرو در کارخانه‌های خودروسازی با هدف افزایش کیفیت و رضایت مردم گفت: متاسفانه در چند سال اخیر دیدگاه مردم نسبت به صنعت خودرو کشورمان و نیز مدیران و کارکنان خودروسازی منفی شده و این عامل سبب دلسردی و عدم روحیه جهادی در کارگران و مدیران میانی این صنعت است.

سخنگوی هیأت تحقیق و تفحص از صنعت خودرو تصریح کرد: با اینکه صنعت خودرو سازی می‌تواند به عنوان پیشران صنعت و اقتصاد کشور عمل کند، ولی برخی از ناکارآمدی‌ها و ضعف‌های مدیریتی در مجموعه خودروسازی علی الخصوص سیاست‌های غلط دولت‌های قبل و شورای رقابت باعث بحران در این صنعت شده که البته در این میان نقش تحریم‌ها نیز عامل فزاینده‌ای بوده است.

موسوی در پایان اظهار امیدواری کرد با ورود جدی مجلس و همت دولت محترم و وزیر پرتلاش صمت این صنعت شکوفا شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها