دبیر علمی کمیته کرونای کشوری در گفت و گو با جام جم آنلاین مطرح کرد؛

بازگشایی مدارس به صلاح نیست / وضعیت کرونایی وخیم می‌شود

دبیر کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ خبر داد؛

پیشنهاد سامانه هوشمندسازی محدودیت‌ها به کمیته علمی کرونا

دبیر کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ گفت: هوشمندسازی محدودیت‌ها با تلاش معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و در قالب یک سامانه برای ارزیابی به کمیته علمی پیشنهاد شد.
کد خبر: ۱۳۴۳۱۹۹
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، دکتر حمیدرضا جماعتی در حاشیه کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ در جمع خبرنگاران در محل بیمارستان قلب شهید رجایی در تشریح چهل و پنجمین نشست کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا گفت: این سومین نشست کمیته علمی کشوری مقابله با کووید ۱۹ است که در دولت سیزدهم تشکیل شده است.

وی با اشاره به مباحثی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، گفت: یکی از مباحثی که امروز مورد بحث قرار گرفت، هوشمند کردن محدودیت‌هاست که بر اساس برنامه‌ریزی که در معاونت علمی ریاست جمهوری انجام شده، مورد ارزیابی قرار گرفت.

جماعتی گفت: هوشمند سازی محدودیت‌ها با تلاش معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و در قالب یک سامانه برای ارزیابی به کمیته علمی پیشنهاد شده است.

وی یادآور شد: موضوع دوم که درباره آن بحث شد، بحث بازگشایی مدارس و مراکز علمی و دانشگاهی بود که برنامه‌ریزی‌ها در اینجا مورد ارزیابی قرار گرفت.

دبیر کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ اظهار داشت: بررسی درمان کرونا با استفاده از دارو‌های گیاهی که با همکاری استادان طب سنتی انجام خواهد شد از دیگر موضوعات نشست امروز کمیته علمی بود.

وی اضافه کرد: موضوع بررسی آخرین روش‌های تشخیصی و آزمایش‌های غربالگری کرونا از دیگر موضوعات مورد بررسی در این نشست بود.

جماعتی گفت: آخرین موضوع این نشست بررسی تشخیص و درمان بیماری‌های قارچی که همزمان با ابتلا به کرونا مشاهده می‌شود، بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها