مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: مبلغ ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید ۱۴ هزار تبلت دانش آموزی در این استان اختصاص یافته است
کد خبر: ۱۳۴۲۸۸۵
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ امیر مهردادی در نشست ستاد استانی کرونا اظهار داشت: این میزان اعتبار در اختیار نوسازی مدارس استان قرار گرفته که در آبان ماه برای خرید ۱۴ هزار تبلت دانش آموزان هزینه می شود.
وی افزود: همچنین به دستور استاندار قرار است سامانه ای تعریف شود که با اولویت مناطق محروم این تبلت ها در بین دانش آموزان توزیع شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام یادآور شد: با توجه به اینکه نهادهای دیگر همچون کمیته امداد نیز اقدام به توزیع تبلت دانش آموزی می کنند، تلاش می شود با راه اندازی سامانه توزیع عادلانه صورت گیرد.

مهردادی از فعالیت حضوری مدارس در برخی مناطق همچون مناطق عشایرنشین و روستاهایی که آنتن دهی ضعیف دارند، خبر داد و افزود: تلاش مجموعه آموزشی استان این است که دانش آموزی از درس و مدرسه باز نماند.

وی تاکید کرد: رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی همواره مد نظر بوده و تزریق واکسیناسیون هم در راستای حفظ سلامت دانش آموزان در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: اکنون دانش آموزان مدارس به صورت محدود ۶۰ درصد واکسینه شده اند ولی در  موسیان مقاومت همچنان ادامه دارد که امیدواریم با کار فرهنگی رسانه ها این مشکل برطرف شود.
مهردادی اضافه کرد: تلاش می شود مدارس با شرایط خاص به صورت زوج و فرد و به صورت تدریجی بازگشایی شوند.

وی از مدیران مدارس خواست نظارت خود را در صورت بازگشایی مدارس بر رعایت پروتکل ها، تزریق واکسیناسیون و همچنین عرضه مواد غذایی در مدرسه افزایش دهند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها