رئیسی در نشست‌ با تعدادی از استانداران:

تمرکز اختیارات در پایتخت مانع حل مسائل استان‌هاست

رئیس جمهور در جلسه هیات دولت:

شورای عالی آب هر چه زودتر تشکیل شود

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت استفاده از نیروهای جوان، کارآمدو انقلابی در استان‌ها برای پیشبرد اهداف دولت و امور کشور، گفت: استانداران امیدآفرینی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.
کد خبر: ۱۳۴۲۸۱۸

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به انتخاب آقایان زین‌العابدین رضوی خرم، محمد صادق معتمدیان و یعقوب علی نظری به ترتیب به عنوان استانداران منتخب آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و خراسان‌رضوی، افزود: استانداران با در نظر گرفتن دغدغه‌های مردم، برنامه‌ای جامع و امیدآفرین مبتنی بر راهکار برای حل مشکلات و البته به عنوان برشی از برنامه کلی دولت در کشور، برای استان محل ماموریت خود تدوین کنند.

دکتر رئیسی با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از مزیت و ظرفیت مرزی بودن استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی برای توسعه استان و گسترش همکاری‌ها و تعاملات با همسایگان، گفت: خراسان رضوی علاوه بر قرار گرفتن در منطقه مرزی، پایگاهی معنوی و مرکز توجه علاقمندان اهل بیت(ع) است که سالانه بیش از ۳۰ میلیون زائر دارد.

آیت‌الله رئیسی همچنین افزود: عملکرد استانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در استانها باید به گونه‌ای باشد که مردم احساس کنند وضع نسبت به قبل تغییر کرده و گام‌های جدی در مسیر پیشرفت استان برداشته شده است.

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود در جلسه دولت با اشاره به موضوع خشکسالی و با تاکید بر ضرورت تشکیل هرچه سریع‌تر جلسه شورای عالی آب، گفت: اگرچه مشکل کم‌ آبی جدی است اما بخشی از مشکل با مدیریت و توزیع عادلانه منابع آب موجود قابل حل است.

آیت الله رئیسی با اشاره به روز نابینایان، از مسئولان دولتی خواست حمایت از نابینایان و به‌ویژه کمک به حل مسائل معیشتی و تامین تجهیزات مورد نیاز نابینایان از جمله تجهیزات آموزشی آنان را در اولویت قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها