شرکت نیکران موتور پاسارگاد در تازه‌ترین رویداد عمومی خود رقابتی ایجاد کرده است برای حدس موتورسیکلت جدید کی وی که توسط این شرکت به‌زودی عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۴۲۵۰۱

خبری هیجان‌انگیز از نیکران موتور و رقابتی برای 11 نشان طلا


شرکت نیکران موتور پاسارگاد در تازه‌ترین رویداد عمومی خود رقابتی ایجاد کرده است برای حدس موتورسیکلت جدید کی وی که توسط این شرکت به‌زودی عرضه خواهد شد. این شرکت دو ویژگی اساسی کلاس موتورسیکلت و حجم موتور را برای آغاز شرکت در این مسابقه درخواست کرده است. به این بهانه تلاش می‌کنیم تا مطالبی را درباره محصول جدید شرکت نیکران موتور با شما در میان بگذاریم.
 

محصول جدید نیکران موتور را حدس بزنید و نشان یادبود طلا جایزه بگیرید


درباره پرچمدار جدید کی وی در نیکران موتور چه می‌دانید؟

 

حدس زدن در این باره کاری بسیار سخت است. مهم‌ترین آگاهی‌های ما همان دسته‌بندی‌های پیشنهادی شرکت نیکران موتور است که یکی از آن‌ها را باید انتخاب کنیم. یعنی این پرچمدار قطعا مدلی در یکی از کلاس‌های: اسکوتر، اسکرمبلر، اسپرت، نیکد یا کراس خواهد بود.

مورد دوم این‌که بر اساس نیازهای طرفداران موتور سیکلت و قوانین تولید و واردات موتورسیکلت در ایران، این موتورسیکلت دارای حجم موتور 250 سی سی یا کمتر خواهد بود. شرکت نیکران موتور، چهار مقدار را برای حدس حجم موتور در این رقابت تعیین کرده است که عبارتند از:

·         125 سی سی

·         150 سی سی

·         180 سی سی

·         250 سی سی
 

 

محصول جدید نیکران موتور را حدس بزنید و نشان یادبود طلا جایزه بگیرید
خبرهای درز کرده در مورد محصول جدید!

 

یکی از خبرهای درز کرده در مورد محصول جدید حاکی از  همکاری دو غول صنعت موتورسیکلت ایتالیا و دو برند کهنه‌کار ایتالیایی، شرکت‌های بنللی و پیاجیو (پیاجیو (Piaggio) یک تولید کننده وسایل نقلیه موتوری ایتالیایی است که طیف وسیعی از موتورسیکلت‌ها، اسکوترها و خودورهای جمع‌وجور را تحت هفت نام تجاری تولید می‌کند.) است. علاوه بر این، بنللی با شرکت معتبر هارلی دیویدسن هم در حال همکاری برای تولید موتورسیکلت های این برند می باشد.
در ابتدا گمانه زنی هایی در مورد یک موتورسیکلت بنللی وجود داشت اما بعد از کسب اطلاعات بیشتر متوجه شدیم این محصول جدید از برند کی وی می باشد. در نهایت باخبر شدیم که محصول جدید شرکت نیکران موتور اسکوتر 250 سی سی از برند کی وی میباشد.
 

محصول جدید نیکران موتور را حدس بزنید و نشان یادبود طلا جایزه بگیرید
نشان طلا به چه کسانی خواهد رسید؟

 

اگر تصور می‌کنید می‌توانید محصول جدید نیکران را حدس بزنید؛ پیشنهاد می‌کنیم به صفحه این مسابقه در سایت نیکران موتور مراجعه کنید. در این صفحه بخشی با عنوان ورود به مسابقه وجود دارد که با کلیک کردن روی آن وارد صفحه مواردی که باید حدس بزنید خواهید شد. در پایان کافی است تا مشخصات خود را وارد کنید تا یکی از یازده برنده یاد بود طلا باشید. مهلت شرکت در مسابقه از تاریخ 17 تا 27 مهرماه است و تاریخ قرعه کشی، دوم آبان هم‌زمان با رونمایی از این محصول جدید خواهد بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها