مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان دربازدید از سرپرستی روزنامه جام جم :

برای مدیریت مصرف برق وکاهش خاموشی ها در تابستان امسال هم قسم شده ایم 

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان:

همکاری صنایع استان کرمان در مدیریت مصرف پیک بارقابل تقدیراست

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت:همکاری صنایع این استان به‌ویژه واحدهای تولید فولاد و سیمان و نیز شهرک های صنعتی،در شرایط بحرانی کمبود انرژی الکتریکی و مشارکت در مدیریت مصرف برق پیک بارتابستان  قابل تقدیر است.
کد خبر: ۱۳۴۲۳۵۶
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛محمد سلیمانی،با تقدیر از همکاری صنایع استان در پیک بار تابستان گفت:این صنایع فشارهای فراوانی را با کاهش تولید متحمل شدند و با ظرفیت پایین فعالیت خود را ادامه دادند،اما جهت جلوگیری در خاموشی به شهروندان و بخش خانگی همه مسائل و سختی ها را تحمل کردند که این نشان از درک بالا از شرایط موجود می باشد.

محمد سلیمانی،اضافه کرد:صنایع همکاری خوبی درمدیریت مصرف برق داشته‌اند و اگر همکاری آن‌ها نبود خاموشی‌ها و مشکلات ناشی از آن در تابستان گرم امسال مضاعف می‌شد.

وی با تقدیراز صنایع و کارخانه های شمال استان در همکاری مدیریت پیک بار از همه مشترکان خواست تا با حساسیت مدیریت مصرف را در پیک زمستان مدنظر داشته باشند تا محدودیت جدی اتفاق نیافتد و اگر تمامی مشترکان به صرفه‌جویی در مصرف برق توجه ویژه داشته باشند و  همکاری‌ لازم را انجام دهند،مشکل خاصی در تامین و توزیع برق پایدار ایجاد نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان به همراه معاون مدیریت مصرف توانیر و تعدادی از مدیران این شرکت از کارخانه های آلومینیوم هزار کرمان،مجتمع ذوب نوردکرمان در شهرک صنعتی خضرا و فروآلیاژ رباط بازدید و ضمن خداقوت به پرسنل واحدهای تولیدی از مدیران عامل آنها به خاطر همکاری در مدیریت پیک بار تابستان و کاهش مصرف برق تقدیرو تشکر کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها