تسنیم نوشت: روزنامه مکه عربستان در گزارشی عجیب نوشته بازیکنان پرسپولیس با قبول نکردن از ماندن در فرودگاه سرمربی تیم را عصبانی کرده اند.
کد خبر: ۱۳۴۲۲۹۳

به گزارش جام جم آنلاین ، روزنامه مکه عربستان گزارش عجیبی از لغو سفر پرسپولیس به عربستان منتشر کرده و مدعی شده رفتار بازیکنان این تیم باعث ناراحتی و عصبانیت گل‌محمدی شده است.
روزنامه مکه عربستان با اشاره به مشکلات سفر پرسپولیس به ریاض مدعی شد: بازیکنان پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم را عصبانی کردند و بدون توجه به درخواست وی حاضر به ماندن در فرودگاه نشده و به دلیل تاخیر پرواز به خانه‌های خودشان بازگشتند. این در حالی است که قرار بود سرخ‌پوشان روز گذشته راهی ریاض شوند. پرسپولیسی‌ها پس از  5 ساعت انتظار به منازلشان بازگشتند.
در ادامه گزارش این روزنامه آمده است: با وجود تلاش‌های کادر فنی و اداری برای راضی کردن بازیکنان برای ماندن در فرودگاه آنها حاضر به ماندن نشدند و به خانه‌های خودشان رفتند. این در حالی است که در فاصله کوتاه مانده تا مسابقه دو تیم بازیکنان پرسپولیس باید در ریاض قرنطینه را پشت سر بگذارند. گل محمدی عدم برنامه‌ریزی مناسب را عامل تاخیر پرواز این تیم دانسته و بر این موضوع تاکید کرده که بازیکنان نگرانی و فشار زیادی را در آستانه این بازی تحمل کردند اما به این معنی نیست که برابر حریف خودشان تسلیم خواهند شد.
روزنامه عربستانی در پایان این گزارش پیرامون پرسپولیس نوشت: مسئولان باشگاه ایرانی دستمزد عقب مانده بازیکنان را پیش از دیدار با الهلال به منظور بالا بردن روحیه تیم پرداخت کردند چرا که باور دارند در صورت پیروزی در این مرحله تا حدود 95 درصد به قهرمانی نزدیک می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها