سردار" محمدرضا میرحیدری" در دیدار با مادر شهید "رسول حاج اسماعیلی" بیان داشت:

شهدا، نمونه هایی برجسته از یک انسان کامل هستند

فرمانده انتظامی استان با اشاره به ویژگی زُهد و تقوا، اخلاص و بصیرت دینی و سیاسی در شهید "رسول حاج اسماعیلی"، شهدا را نمونه هایی برجسته از یک انسان کامل توصیف کرد.
کد خبر: ۱۳۴۱۹۹۶

به گزارش جام جم انلاین اصفهان ؛ سردار" محمدرضا میرحیدری" در دیدار با مادر شهید "رسول حاج اسماعیلی" بیان داشت: شهدا، راه و رسم صحیح زندگی را به ما نشان دادند و اگر ما طالب دست یابی به کمال و سعادت در دنیا و آخرت هستیم بایستی که راه این عزیزان را ادامه دهیم.
وی با بیان اینکه بیشترین رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس را افراد دارای سنین پائین تشکیل می دادند افزود: این موضوع نشان می دهد که نوجوانان و جوانان کشور از بصیرت بسیار بالایی برخوردار بودند و با آنکه می توانستند زندگی عادی خود را داشته باشند اما راه را به درستی تشخیص داده و برای دفاع از دین اسلام به ندای رهبر و مقتدای خود لبیک گفته و عازم جبهه های حق علیه باطل شدند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه سال 62 شهید "رسول حاج اسماعیلی" مدت کوتاهی فرمانده وی بوده به ویژگی زُهد و تقوا، اخلاص، ایمان و بصیرت دینی و سیاسی این شهید گرانقدر اشاره کرد و اظهار داشت: خوش اخلاقی، ادب و متانت، اهل دعا، نماز شب و تضرع در پشگاه خدا بودن باعث شد که بیشتر رزمندگان جذب این شهید گرانقدر شوند.
سردار میرحیدری، با بیان اینکه این شهید گرانقدر و همه شهدای ما نمونه هایی برجسته از یک انسان کامل بودند اظهار داشت: امروز فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح زندگی و منش شهدا را الگوی خود قرار داده و در ادامه دادن راه آنها ثابت قدم ایستاده و اجازه نخواهند داد به امنیتی که شهدا با نثار خونشان به این کشور هدیه کردند خدشه وارد شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها