در آستانه ماه مبارک ربیع الاول صداوسیمای مرکز خلیج فارس برنامه های ویژه ای را برای مخاطبان تهیه و تدارک دیده است.
در آستانه ماه مبارک ربیع الاول صداوسیمای مرکز خلیج فارس برنامه های ویژه ای را برای مخاطبان تهیه و تدارک دیده است.
کد خبر: ۱۳۴۱۹۰۰

 به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،در آستانه ماه مبارک ربیع الاول صداوسیمای مرکز خلیج فارس برنامه های ویژه ای را برای مخاطبان تهیه و تدارک دیده است.
بمناسبت نهم ربیع الاول آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج)  ویژه برنامه تلویزیونی  " طلوع ماندگار" با محوریت مهدویت و موضوعات پیرامون فرهنگ مهدویت ، انتظار و امام زمان (عج)  در یک قسمت 35 دقیقه ای به تهیه کنندگی حمید رضا مداحی روش با بخش های : معرفی کتاب – یاران خورشید – مباحث کارشناسی و نامه ای برای دوست تهیه و پخش می شود.


بمناسبت ایام ربیع الاول ودر آستانه شروع این ماه مبارک ویژه برنامه " نوای شرجی " با پخش مجموعه ای خاطره انگیز از موسیقی های مورد علاقه مردم و آهنگ های در خواستی آنها تلاش دارد تا لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبان فراهم آورد.


این ویژه برنامه روزهای جمعه ساعت 13 بصورت زنده و مستقیم از شبکه استانی خلیج فارس پخش می شود.


ویژه برنامه صبحگاهی " گاه گمون " با آغاز ماه مبارک ربیع الاول روزهای زوج از ساعت 15/7 صبح بمدت 75 دقیقه با هدف ایجاد لحظات شاد ومفرح برای مخاطبان بر روی آنتن سیمای خلیج فارس می رود . گاه گمون به تهیه کنندگی محمد عوض پور با آیتم های ترانه –  پخش نماهنگ وله و موسیقی تصویرهای مختلف با موضوعاتی همچون حلول ماه ربیع الاول - لحظه های عاشقی – کارشناس و بخش های متنوع دیگر تهیه و پخش می شود.


ویژه برنامه شبانه هفته وحدت بمناسبت ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام (ص) در سیمای خلیج فارس تهیه و تدارک دیده شده است.ویژه برنامه در یک قسمت 50 دقیقه ای به تهیه کنندگی عبدالله رشیدی با رویکرد معرفی ویژگیها وخصوصیات حضرت رسول اکرم (ص) توسط کارشناسان مذهبی اهل تسنن و تشیع استان پخش می شود.

این ویژه برنامه در شب ولادت پیامبراسلا م بصورت زنده و مستقیم برروی آنتن سیمای خلیج فارس می رود.


"فصل همدلی "ویژه برنامه عصرگاهی رادیو خلیج فارس است که در ایام هفته وحدت در هفت قسمت 75 دقیقه ای به تهیه کنندگی خانم معصومه ناصری تقدیم مخاطبان می شود. برنامه در برگیرنده آیتم های : نمایش طنز – میان برنامه – کارشناس – گزارش مردمی – ترانه و تلفن و پیامک است .ویزه برنامه ترکیبی نمایشی فصل همدلی از دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول ساعت 05/18 پخش خواهد شد.


مستند رادیویی " بپ گپو" در یک قسمت 20 دقیقه ای به تهیه کنندگی مهرنوش ایرانخواه برای ایام ربیع تهیه شده که به زندگی آقای خطیب زاده از خیراهل سنت هرمزگان می پردازد.


"عیدانه "ویژه برنامه طنز یک قسمتی رادیو خلیج فارس است که در روز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) از ساعت 9 تا 10 پخش می شود.

ویژه برنامه ترکیبی " امام حاضر " به تهیه کنندگی مریم آبسیه در یک قسمت تدارک دیده شده است که به موضوع برکات دوران امامت امام زمان (عج) وزندگینامه این امام حاضر می پردازد . این ویژه برنامه در سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) از صدای خلیج فارس پخش خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها