رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت:هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های ملی اختصاص یافته است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت:هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های ملی اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۳۴۱۶۶۰

به گزارش جام جم آنلاین اردبیل داود شایقی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل گفت: برای پروژه‌های ملی هزار میلیارد تومان اختصاص یافته همچنین بالغ بر هزارو ۷۰۰ میلیارد تومان نیز برای پروژه‌های مختلف استانی به غیر از پروژه‌های توسعه ونگهداری دستگاه‌های اجرایی اختصاص یافته است.
وی با اشاره به لایحه بودجه ۱۴۰۱ افزود: بر اساس بخشنامه ابلاغی تا ۱۶ آذرماه دولت لایحه بودجه ۱۴۰۱ را تدوین و به مجلس ارائه خواهد کرد بنابراین فرصت ارائه پیشنهادات به صورت استانی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی وجود دارد تا در ردیف بودجه سال آینده مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه توزیع اعتبارات سال ۱۴۰۰ از نیمه دوم سال آغاز شده در ۱۵ روز گذشته بیش از ۷۵ درصد مبادله موافقت‌نامه‌ها انجام شده است و پیش‌بینی می‌شود تا آخر مهرماه تمامی مبادله موافقت‌نامه بین دستگاه‌های اجرایی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام شده و به سرعت شاهد جذب و تخصیص منابع و اعتبارات باشیم.
شایقی درباره آمایش سرزمین استان اردبیل گفت: فاز اول مطالعات آمایش این استان در سال ۸۵ به انجام رسیده، اما فاز تکمیلی آن از سال ۹۷ شروع شده و هم اکنون در اختیار مدیران دستگاه‌های اجرایی است تا در افق ۱۴۲۴ بتوانند این سند را مورد استفاده قرار دهند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل افزود: در کنار تهیه سند آمایش استان با همکاری فرمانداران، سند توسعه شهرستان‌ها در ۱۰ شهرستان و سند اشتغال در روستا‌های بالای ۲۰ خانوار تهیه شده است.
شایقی با بیان اینکه ۵۰۰ طرح نیمه تمام در این استان وجود دارد، از ابلاغ یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان خبر داد و گفت: ۵۷ درصد تخصیص اعتبارات در ۶ ماهه اول امسال انجام شده است.
وی با بیان اینکه اعتبارات در بین شهرستان‌ها عادلانه توزیع شده است T افزود:در توزیع اعتبارات سهم هریک از شهرستان‌ها رعایت شده و هیچ تبعیضی بین شهرستان‌ها در توزیع اعتبارات وجود ندارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها