جانشین پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد؛

فرصت ۱۲ روزه به کامیون های حمل بتن برای دریافت مجوز تردد

یک مقام مسئول گفت: شرکت‌های تولیدکننده بتن آماده و حمل آن تا ۱۲ روز فرصت دارند تا نسبت به دریافت مجوز تردد روزانه اقدام کنند.
کد خبر: ۱۳۴۱۵۶۳
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ موسوی‌پور جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در مراسم رونمایی از تردد روزانه کامیون‌های حمل بتن آماده با بیان اینکه به شرکت‌های تولید بتن آماده فرصت دریافت مجوز را داده بودیم، گفت: هر چند شرکت‌های بتن آماده این امکان را داشتند که نسبت به دریافت مجوز تردد روزانه اقدام کنند، اما تنها سه شرکت از این طرح استقبال کردند و این مجوز را گرفتند.

او ادامه داد: از آبان ماه به شدت با تردد کامیون‌های حمل بتن آ‌ماده برخورد خواهیم کرد و اجازه تردد نخواهیم داد و تنها این سه شرکت اجازه تردد خواهند داشت.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شرکت‌های تولید بتن آماده و حمل آن تا ۱۲ روز فرصت دارند تا نسبت به دریافت مجوز تردد روزانه اقدام کنند.

موسوی پور با بیان اینکه بتن ریزی در روز باید صورت گیرد از این رو موانع تردد کامیون‌های بتن باید برطرف شود، گفت: هم اکنون در فصل سرما شاهد اُفت کیفیت بتن‌های آماده هستیم و با توجه به آنکه حضور کارشناسان آزمایشگاه در این حوزه ضعیف است، بنابراین باید مدیریت شهری در این حوزه قوی عمل کند.

او در پایان بیان کرد: با مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی و همچنین شهرداری تهران در این بخش همکاری لازم صورت گرفته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها