ایمن‌سازی و تاب‌آوری شبکه تغذیه و توزیع گاز در لرستان

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: برنامه‌های ایمن‌سازی و تاب‌آوری شبکه تغذیه و توزیع گاز با اولویت نقاط با تراکم جمعیتی بالا افزایش می یابد.
کد خبر: ۱۳۴۱۵۴۹
به گزارش جام جم انلاین لرستان: کرم گودرزی افزود: اولویت‌گذاری و برنامه‌ریزی جهت تعمیر، ایمن‌سازی و تاب‌آوری خطوط لوله تغذیه، توزیع و ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز جزو اولویت‌های مهم شرکت در راستای خدمات‌رسانی مطلوب و افزایش ایمنی خطوط لوله و حریم آن است.
 
وی عنوان کرد: خط لوله تغذیه ۸ اینچ به دلیل بازسازی حریم و احداث مجدد پل بهداری که از سیل حادثه‌دیده بود و در نقاطی دچار تنش و خوردگی شده بود در دستور کار تعمیر و بازسازی قرار گرفت و طی یک عملیات برنامه‌ریزی‌شده و در روزهای تعطیل که حداقل تردد انجام می‌شد با تعویض ۵۶ متر لوله و نصب شیر، همراه با تجهیزات جانبی جهت تاب‌آوری شبکه با ایمنی و موفقیت کامل به اتمام رسید و خط لوله مذکور مجدد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
 
 
گودرزی تصریح کرد: تدابیر ویژه‌ای برای ورود به زمستان و همین‌طور مقاوم‌سازی و تاب‌آوری شبکه تغذیه و توزیع اندیشیده است.
 
وی گفت:  پایداری شبکه گاز طبیعی دارای اهمیت ویژه بوده و ازاین‌رو تعمیرات اساسی ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز، خطوط لوله و بازدیدهای دوره‌ای به‌موقع انجام شده تا خللی در فرآیند انتقال پایدار گاز طبیعی به هم استانی‌های گرامی در فصل سرد سال به وجود نیاید.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها