تیم ملی کشتی فرنگی در روز سوم مسابقات جهانی اسلو دست به رکوردشکنی زد

تاریخ‌سازی در سرزمین‌های شمالی

در ادامه رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان در نروژ

صعود دلخانی و گرایی به نیمه نهایی

محمدرضا گرایی با عملکردی درخشان جعفروف از آذربایجان را 11 بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی وزن 67 کیلوگرم شد. پیش از گرایی و در وزن 63 کیلوگرم نیز میثم دلخانی در مرحله یک چهارم مقابل تمیروف از اوکراین با نتیجه 3-3 به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.
کد خبر: ۱۳۴۱۴۲۴

به گزارش جام جم آنلاین، محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن کشتی گرفت. وی در حالی که 6 بر یک عقب بود موفق شد با ضربه فنی حریفش را شکست دهد تا راهی یک چهارم نهایی شود. این ملی‌پوش کشورمان در این مرحله در سرشاخ با جعفروف از آذربایجان با عملکردی فوق العاده با نتیجه 11 بر صفر حریفش را مغلوب کرد. گرایی امشب در نیمه‌نهایی مبارزه می‌کند.

در وزن 63 کیلوگرم نیز میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف دنیز منیکسه از آلمان رفت و با نتیجه 9 بر صفر به برتری رسید اما در مرحله یک چهارم مقابل تمیروف از اوکراین با نتیجه 3-3 به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. این مرحله امشب برگزار می‌شود.
دیگر نماینده کشورمان در رقابتهای امروز رامین طاهری در وزن 87 کیلوگرم بود که دور اول  میهایل برادو از مولداوی را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد  اما در دور دوم  در مصاف با تورپان بیسلطان اف از دانمارک  با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها