مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان از برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته توسعه نرم افزارهای موبایل (اپلیکیشن موبایل) به میزبانی کردستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۱۳۸۲
کردستان میزبان برگزاری مسابقات ملی مهارت در رشته توسعه نرم افزارهای موبایلبه گزارش جام جم آنلاین کردستان، سیدجمیل احمدی صبح امروز شنبه از برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته توسعه نرم افزارهای موبایل (اپلیکیشن موبایل) برای اولین بار در کشور از دهم تا دوازدهم آبان ماه سال جاری و با حضور 20 شرکت کننده به میزبانی استان کردستان خبر داد.

وی با بیان اینکه نفرات برتر این دوره از مسابقات جواز حضور در اردوی آمادگی مسابقات جهانی مهارت 2021 شانگ های چین را کسب می کنند، گفت: مسابقات جهانی مهارت به عنوان بزرگترین رویداد مهارتی جهان به صورت 2 سالانه یک بار با حضور بیش از 60 کشور دنیا به میزبانی یکی از کشورهای جهان برگزار می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقات در 3 سطح شهرستانی، استانی و ملی در جمهوری اسلامی ایران کشف استعداد های مهارتی جوانان و ایجاد فرصت مناسب جهت شکوفایی این استعدادها، شناساندن اهمیت آموزش های مهارتی و نقش آن در توسعه اقتصادی کشور و فراهم ساختن زمینه لازم جهت رقابت سالم میان شرکت کنندگان و مهارت آموختگان است.

احمدی افزود: با توجه به پتانسیل استان کردستان در حوزه فناوری اطلاعات و دارا بودن جوانان متخصص و کارآمد میزبانی این دوره از مسابقات ملی مهارت در رشته اپلیکشن موبایل به استان کردستان اعطا شد.

وی از برگزاری این دوره از مسابقات با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی این استان خبر داد و افزود: با توجه به جنبه ملی بودن این دوره از مسابقات و حساسیت بالای آن لازم است کلیه دستگاه های اجرایی ذیربط در کنار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان زمینه لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مسابقات را فراهم آورند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها