در نیمه نخست سال جاری، شرکت گاز استان گیلان بیش از 4 میلیون خدمت مرتبط با گاز به مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان ارائه کرده است.
کد خبر: ۱۳۴۱۳۴۸

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص خدمات ارائه شده به مردم و مشترکین گاز طبیعی گفت: در شش ماه ابتدایی سال جاری بالغ بر 4 میلیون  و350 هزار خدمت مرتبط با گاز به صورت غیرحضوری ارائه شده است.

وی با اعلام این خبر اظهار داشت: بیشترین خدمت ارائه شده در نیمه اول سال 1400 از طریق نرم افزار موبایلی (اپلیکیشن) گاز با حدود 2 میلیون و 50 هزار خدمت بوده است.

حسین اکبر با ابراز خرسندی از استقبال مشترکین گاز طبیعی از اپلیکیشن خدمات الکترونیک گاز گیلان، گفت: استفاده از این قابلیت به همراه سایر درگاه های مجازی سبب صرفه جویی قابل ملاحظه ای در زمان و هزینه برای مشترکین محترم شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همچنین از ارائه بالغ بر یک میلیون و 660 هزار خدمت از طریق دفاتر پیشخوان دولت، 533 هزار خدمت توسط سایت شرکت گاز استان گیلان و بیش از 104 هزار خدمت از راه تلفن گویای 3414 خبر داد و گفت:  این شرکت با هدف کاهش مراجعات مردم به ادارات، صرفه جویی در وقت و هزینه ها و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، هم اکنون کلیه خدمات خود را علاوه بر دفاتر پیشخوان، از طریق سایت، نرم افزار موبایلی و شماره تلفن گویای 3414 ارائه می دهد.

وی درخصوص نوع خدمات ارائه شده به مردم گفت: بیشترین خدمات ارائه شده مربوط به نمایش قبض با بیش از یک میلیون و 466 هزار مورد می باشد و پس از آن پرداخت بدهی با حدود 906 هزار مورد قرار دارد.

مهندس اکبر در خاتمه گفت: ارائه خدمات بهینه و به موقع به مشترکین هدف اصلی این شرکت می باشد و شرکت گاز استان گیلان درجهت تحقق این مهم، نسبت به برگزاری جلسات توجیهی بصورت منظم براي رؤساي ادارات گاز شهرستان ها و همچنين رابطين ميز خدمت اقدام می کند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها