نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مسئولان لرستان نیز باید گام های اعتمادساز خود را باید با اعتماد بیشتری بردارند که یکی از این گام ها مهم نظارت دقیق بر چرخه تولید تا توزیع و مصرف است.
کد خبر: ۱۳۴۱۲۸۶
مسئولان در لرستان؛ گام های اعتماد ساز بردارندبه گزارش جام جم آنلاین لرستان: حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی گفت: براین اساس اتحادیه‌ها، اصناف و بازاریان، صنعت و معدن و تجارت و دیگر دستگاه های مرتبط باید بطور گسترده و دقیق این چرخه را نظارت و اعمال قانون کنند.
 
وی ادامه داد: مشکلات برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان برطرف شده و نیازمند رفع مشکل در مرکز هستند و ریاست جمهوری اسلامی با اعزام هیات های تخصصی به استان بطور جهادی مانع زدایی از تولید کنند تا تولید در استان رونق بگیرد.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: در این فصل عشایر و کشاورزان نیازمند نهاده های دامی و کود شیمایی و بذر برای زمین‌های کشاورزی هستند که باید به سرعت و با قیمت مناسب به دست آنها برسد.
 
وی عنوان کرد: نظارت بر قیمت محصولات کشاورزی و خرید مستقیم محصول از کشاورز و عرضه در بازار نیز بسیار مهم است و انتظار می رود که با استقرار دولت جدید و استاندار بومی این اقدامات سنجیده‌ تر انجام شود.
 
امام جمعه خرم آباد بر ضرورت پیشگیری از افزایش قیمت کالاها تاکید کرد و افزود: قیمت ها باید کنترل و از افزایش بی رویه آنها جلوگیری شود و در استان اقدامات خوبی برای شروع به فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل صورت گرفته اما باید بطور مستمر این اقدامات پیگیری و رصد شود.
 
وی بیان کرد: امید است با حضور استاندار بومی و تعامل فرهیختگان و نخبگان استان تحول همراه با جهش و ارتقای فرهنگی و پیشرفت اقتصادی بعداز سه دهه پس از جنگ تحمیلی در لرستان رقم زده شود.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از صحبت هایش به بزرگداشت نیروی انتظامی اشاره کرد و ادامه داد: ایران اسلامی دارای امنیتی مبتنی بر تجیهزات داخلی و نیروی انسانی توانمند و مومن است و امنیت از نعمت های درجه اول هر کشور است.
 
وی افزود: نیروی انتظامی برای حفظ امنیت در کشور مجاهدت کرده است و مردم تلاش نیروی انتظامی را همواره شاهد بوده اند و برای رسیدن به موفقیت های بیشتر با برنامه های دقیق‌تری نیز طراحی شود.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به روز سالمندان و معلولان گفت: خدمت گزاری به سالمندان و معلولان امری خداپسندانه است و این خدمتگزاری گرچه سخت است اما خداوند به آنان اجر و پاداش خیر عطا خواهد کرد.
 
حجت الاسلام شاهرخی گفت: روز جهانی کودک برای تجلیل از کودکان شناخته شده است و این روز تنها برای جشن گرفتن نیست بلکه روزی برای آگاهی بخشی برای افرادی است که در سراسر جهان با برنامه مخرب اقتصادی، ضد فرهنگی و ضد آموزشی کودکان را دچار آسیب های روحی و روانی کرده اند.
 
امام جمعه خرم آباد گفت: کودکان براساس آموزه های اسلامی باید در فضایی سرشار از خوشبختی، محبت و تفاهم بزرگ شوند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها