رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد و گفت: هموطنانی که به سفر رفته اند، با توجه به ظرفیت محدود جاده‌ها بازگشت خود را به روز جمعه موکول نکنند.
کد خبر: ۱۳۴۱۱۳۱
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ احمد شیرانی افزود: هموطنان نسبت به مدیریت و برنامه ریزی برگشت تا قبل از روز جمعه و همچنین در روز‌های هفته آتی اقدام کنند.

وی با اشاره به وضعیت راه‌ها گفت: در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پیچ سرهنگ تا سیاه بیشه و محدوده‌های هریجان و، ولی آباد و مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مکارود تا انارک و محدود های، ولی آباد، سیاه بیشه، تونل کندوان، پیچ سرهنگ، گچسر و نساء ترافیک سنگین است.

به گفته وی تردد روان در محور‌های هراز و فیروزکوه، آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) گزارش شده و با توجه به ترافیک سنگین در جاد‌های شمالی کشور در این شرایط توصیه به پرهیز از سفر است.

رئیس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک راهور ناجا گفت: جاده چالوس به دلیل پایین بودن ظرفیت تردد در این شرایط مناسب برای سفر و انتخاب مسیر تردد نیست. در این شرایط بهتر است از سایر محور‌های جایگزین مانند هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین رشت که ظرفیت بالاتری دارند استفاده شود.

به گفته شیرانی، برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا سفر به/از شهر‌های گروه قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است.

وی به آخرین وضعیت جوی اشاره کرد و گفت: در برخی محور‌های استان‌های اردبیل، گیلان و گلستان بارش باران گزارش شده است.

شیرانی از هموطنان خواست قبل از تردد از طریق شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) در جریان آخرین وضعیت جوی و ترافیکی قرار گیرند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها