با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

2 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در استان همدان کلنگ زنی شد

دو زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال با اعتبار یک میلیارد تومان در بخش و شهر گل‌تپه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۱۳۴۱۰۸۵

به گزارش جام جم آنلاین همدان، هم‌زمان با حضور دکتر سیفی مدیرکل ورزش و جوانان شهرستان کبودرآهنگ پس از بهره‌برداری از زمین ساحلی روستای کرویجان، خانه جوان شهرستان کبودرآهنگ 2 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستای قهورد علیا و شهر گل‌تپه با اعتبار یک میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در آئین کلنگ‌زنی این دو پروژه، اظهار کرد: به نتیجه رساندن پروژه‌های ورزشی کلنگ‌زنی شده در استان همدان موردتوجه است و هرآنچه در توان باشد بکار می‌گیریم تا اقدامی ماندگار برای جوانان و ورزشکاران سراسر استان انجام دهیم.

وی با بیان اینکه آماده احداث زمین ساحلی با کاربری چندجانبه در نقاط مختلف استان هستیم، گفت: آمادگی داریم با مشارکت خیرین و سرمایه‌گذاران توانمند استان نسبت به توسعه زیرساخت‌های ورزشی وارد بحث و گفتگو شویم.

سیفی با اشاره به اینکه شهرستان کبودرآهنگ در حوزه زمین چمن مصنوعی در سطح استان همدان سرآمد است، گفت: در آینده‌ای نزدیک سه پروژه زمین چمن مصنوعی در نقاط مختلف روستایی شهرستان کبودرآهنگ بهره‌برداری می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها