فعالیت واحدهای خرازی بدون پروانه در خرم آباد

رئیس اتاق اصناف گفت: نزدیک به ۵۰۰ واحد در رسته های این اتحادیه بدون پروانه کسب در حال فعالیت می باشند.
کد خبر: ۱۳۴۰۰۳۳

فعالیت  واحدهای خرازی بدون پروانه در خرم آباد به گزارش جام جم آنلاین لرستان: حشمت رحیمی افزود:  تعداد پروانه های منقضی اتحادیه خرازی و پوشاک  ۲۲۷ واحد هستند.

وی ادامه داد: تعداد واحد های دارای پروانه کسب این اتحادیه در مرکز لرستان یک هزار و ۷۲۰ واحد هستند که بر اساس گزارشات بازرسین نزدیک به ۵۰۰ واحد در رسته های این اتحادیه بدون پروانه کسب در حال فعالیت می باشند.

رحیمی گفت:  با توجه به ادغام اتحادیه فروشندگان لوازم بهداشتی و طبی در اتحادیه خرازی و پوشاک تعداد مراجعین به دفتر اتحادیه بالا بوده و لازم است تمام اعضای هیئت مدیره پای کار بیایند و با تقسیم کار موجبات تسریع در امور اتحادیه را فراهم کنند.

رئیس اتاق اصناف  با اشاره به مشکلات ناشی از همه گیری بیماری کرونا برای واحدهای صنفی ، تصریح کرد: اعضای اتحادیه خرازی و پوشاک برای بقاء  نیاز جدی به حمایت های دولت دارند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی همچنین همزمان شدن پایان اعتبار پروانه های پنج ساله با پروانه های باقی مانده با اعتبار ده سال را دلیل انباشت آمار پروانه های منقضی اعلام نمود.

رحیمی اظهار کرد: عدم بازرسی های نمایندگان در بخش ها را از دیگر دلایل این مشکل برشمردند.

رئیس اتاق اصناف  بیان کرد:  پای کار آمدن همه اعضای هیئت مدیره  راه حل نهایی برای شناسایی و ساماندهی واحد های بدون پروانه این اتحادیه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها