سخنگوی آتش نشانی تشریح کرد؛

نجات کارگر از داخل بونکر

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق خودروی "بی ام و" و جان باختن دو تن در بزرگراه مدرس خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۹۹۲۶

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار حوادث جام جم آنلاین در باره جزییات این حادثه گفت: ساعت یک و 53 دقیقه بامداد سه شنبه یک مورد حادثه تصادف منجر به حریق خودرو به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو تیم عملیاتی یک گروه حریق و یک گروه نجات به محل حادثه در شمال به جنوب بزرگراه مدرس، کمی بعد از خروجی بیهقی اعزام شدند.

 

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان کمی و در چهار دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند یک دستگاه خودرو بی ام و شاسی بلند ‌به دلایل نامشخصی هنگام حرکت، با گاردریل های بزرگراه برخورد کرده و منحرف شده است. این خودرو در حاشیه بزرگراه با یک پست برق و یک اصله درخت برخورد کرده بود و باعث شکسته شدن درخت شده بود. سرانجام خودرو پس از برخورد با پایه تابلویی متوقف شد اما بر اثر شدت برخورد آتش گرفت. زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند خودرو کاملا شعله ور بود. 

 

وی ادامه داد: آتش نشانان به سرعت حریق را اطفا کردند و هر دو نفر را که دچار سوختگی شدیدی هم شده بودند از خودرو خارج کردند. مشخص شد هر دو نفر جان خود را از دست دادند. در نهایت خودرو به محل امن منتقل شد و محل برای تعیین علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها