کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در پی ورود سامانه بارشی جدید به کشور، پایان هفته بارانی در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، همچنین اردبیل و آذربایجان‌های شرقی و غربی پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۳۳۹۸۰۳
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، «کبری رفیعی» امروز (سه‌شنبه) درباره وضعیت جوی کشور افزود: امروز در مناطقی از استان‌های گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی باران پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که از روز گذشته کمتر است.

وی ادامه‌داد: روز‌های پایان هفته بر شدت بارش‌ها در این مناطق افزوده می‌شود و گستره بارش‌ها روز جمعه و شنبه است که شمال خراسان شمالی. گلستان و مازندران را هم در بر می‌گیرد.

به گفته رفیعی، روز‌های پنجشنبه و جمعه همچنین رگبار‌های پراکنده در آذربایجان غربی و در جنوب سیستان و بلوچستان همراه با وزش باد موقت انتظار می‌رود.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: جمعه و شنبه دریای خزر مواج است و دمای هوا از فردا تا اوایل هفته آینده به‌طور محسوسی در نوار شمالی کاهش می‌یابد که در شمال شرق کشور بین هفت تا ۱۰ درجه خواهد بود.

به گفته وی، باد‌های شدید در شرق کشور تا پایان هفته ادامه دارد و شمال سیستان و بلوچستان باد شدیدی را خواهد داشت.

رفیعی بیان‌داشت: روز‌های شنبه و یکشنبه در نوار ساحلی سیستان و بلوچستان رگبار و رعدو برق پیش بینی می‌شود و دریای عمان مواج است.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: دمای هوا در تهران خنک شده و به ۳۰ درجه سانتی‌گراد کاهش یافته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها