نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: سرمایه هشت سال دفاع مقدس امنیت و پرورش جوانان انقلابی در کشور است که اکنون با دانش خود از ایران اسلامی دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۱۳۳۹۷۷۸
دفاع از ایران اسلامی با دانش جوانان در کشوربه گزارش جام جم انلاین لرستان: حجت الاسلام  سید احمد رضا شاهرخی افزود: جنگ  تحمیلی ما را از جهت نظامی قوی کرد و نتیجه‌ آن امنیت امروز کشور است به گونه‌ای که پهپاد آمریکایی در آسمان ایران زده می‌شود.
 
وی گفت: امروز نوجوانان و جوانان ایران چیزی کمتر از همسالان خود در دوران جنگ ندارند بلکه گام‌هایی هم جلوتر هستند و در محرومیت‌ زدایی و فعالیت‌های فرهنگی حضور فعال دارند که در همین راستا مسئولان موظف هستند گروه‌های جهادی را تقویت و به آنها کمک کنند.
 
حجت الاسلام  شاهرخی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها بر کمک مدیران به گروه‌های جهادی و جوانان انقلابی تاکید دارند تا جریان فرهنگی دینی، سالم و تاثیر گذار شکل بگیرد چراکه در اینصورت همه مشکلات خود به خود رفع می‌شود.
 
وی اظهار کرد: زورگویان عالم که همواره به دنبال منافع خود هستند وقتی نتوانستند مانع سقوط رژیم شاهنشاهی شوند به دنبال نابودی جمهوری اسلامی و فرد جاه طلبی بودند تا بتوانند برنامه‌هایشان  از جمله آشوب‌های داخلی، کودتا و جنگ را در ایران عملی کنند.
 
حجت الاسلام شاهرخی افزود: حدود هفت تا هشت ماه قبل از جنگ تحمیلی تهاجم رژیم بعث به پاسگاه‌های مرزی ایران شروع شده بود و البته کودتا و مسئله تجزیه طلبی را نیز دنبال می‌کردند و در مقابل زورگویان، امام راحل، حکیم، عارف، فرهیخته و فرزانه‌ای بود که خداوند وی را یاری می‌کرد.
 
وی ادامه داد: امام (ره) در مقابل توطئه‌های دشمن گفتند ارتش باید پابرجا بماند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفان تشکیل شود و این چنین در مقابل دشمنان صف آرایی کردند.
 
حجت الاسلام شاهرخی گفت: بیش از ۳۰ کشور دنیا تجهیزات، امکانات لجستیکی و کمک‌های مالی را به عراق می‌رساندند که با ایران بجنگد و در واقع ایران با یک کشور نمی‌جنگید که امام هم فرمودند این یک جنگ بین المللی است.
 
امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: در نهایت همه کشورهای  دنیا با قطعنامه‌ ۵۹۸ شکست خوردند و فرزندان ایران با ایثار، فداکاری و ایمان قوی در مقابل دشمنان با دست‌های خالی ایستادند.‌
 
وی ادامه داد: جوانان استان لرستان در قالب تیپ ۵۷حضرت ابوالفضل (ع)، لشکر ۸۴ و لشکرهای دیگر به محض اینکه کشور مورد تهاجم قرار گرفت و دشمن وارد سرزمین ایران شد مانع ادامه تهاجم شدند و آنها را متوقف کردند تا بقیه نیروهابه منطقه رسیدند.
 
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: رهبری امام راحل در جنگ یک فرماندهی منحصر به فرد بود، امام فرماندهی بود که نشان داد این جنگ بین ۲ کشور و جنگ مسلمان با مسلمان نیست بلکه نبردی بین المللی است که پشت سر آن استکبار جهانی حضور دارد.
 
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها