نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: شیوع ویروس کرونا باعث شد تا در حوزه آموزش در کشور عقب ماندگی هایی حاصل شود و از خداوند می خواهیم که این عقب ماندگی های آموزشی با از بین رفتن این ویروس کرونا جبران شوند.
کد خبر: ۱۳۳۹۳۳۸
لزوم جبران عقب ماندگی های آموزشیبه گزارش جام جم آنلاین لرستان: حجت الاسلام  سید احمدرضا شاهرخی افزود: علم و دین و تعلیم و تربیت همراه با یکدیگر هستند و به همان میزان که تعلیم اهمیت دارد و همان میزان بلکه بیشتر تربیت مهم و ضروری است.
 
وی ادامه داد: لازم است تا پرداختن به مسائل اخلاقی و تربیتی نسل نوجوان و جوان مورد توجه قرار بگیرد.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه با گسترش واکسیناسیون این بیماری رو به افول و کاهش است اما شرط رفع آن همان رعایت فاصله اجتماعی، اصول بهداشتی و استفاده از ماسک است، عدم حضور در اجتماعات غیر ضروری باید مورد توجه قرار بگیرد تا با یاری خدا بتوانیم بر این ویروس منحوس فائق شویم و مردم به زندگی عادی خود برگردند.
 
حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به شهادت جمعی از شخصیت‌های بزرگ اسلام و سیاسی و انقلابی گفت: شهادت اویس قرنی صحابی امام علی (ع)، شهادت روحانی مبارز حجت الاسلام سید عبدالکریم هاشمی نژاد توسط منافقین پلید در سال ۶۰، شهادت سرداران اسلام، شهید فلاحی، فکوری، کلاهدوز، نامجو و جهان آرا در سال ۶۰ از جمله اینها است.
 
امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: این شخصیت‌های بزرگ هر کدام در زمان خودشان به اسلام و مسلمانان و در پیشبرد اهداف متعالی اسلامی منشأ اثر فراوان شده‌اند که از خداوند برای همه آنها مقامات متعالی را درخواست می‌کنیم.
 
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره ذبه آغاز عملیات بزرگ ثامن‌الائمه و شکست حصر آبادان ، گفت: با رشادت رزمندگان اسلام این کار بزرگ به دستور امام راحل که فرمودند حصر آبادان باید شکسته شود، تحقق پیدا کرد.
 
 
 
حجت الاسلام شاهرخی در بخش دیگری از صحبت هایش به سفر رئیس جمهور به تاجیکستان اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهور در اجلاس سازمان همکاری شانگهای حضور پیدا کردند و عضویت ایران اسلامی در آنجا به رسمیت شناخته شد گفت: امیدواریم عضویت ایران در این سازمان فرصتی راهبردی در حوزه‌های سیاسی، امنیتی، فرهنگی، اقتصادی، بازرگانی، پولی، بانکی و انرژی فراهم شود تا فرصت مناسب‌تری برای رشد و شکوفایی اقتصادی کشور فراهم شود، عضویت در این سازمان به خصوص در تنوع بخشی در حوزه روابط خارجی و شکستن انحصار روابط با غرب مؤثر و مفید خواهد بود.
 
امام جمعه خرم آباد گفت: گرچه حادثه کربلا، شهادت امام حسین (ع) و اصحاب و یاران ایشان جز تلخ‌ترین و زشت‌ترین حوادثی است که در تاریخ بشریت روی داده اما به اشارت بردن دختران پیامبر اسلام جز تلخ‌ترین حوادث روزگار است.
 
وی ادامه داد: در این مسیر طولانی حوادث تلخی به وجود آمده است، عبور بازماندگان شهدا از کنار پیکر شهدا، شکنجه روحی اسرار و… از جمله این حوادث تلخ بوده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها