استاندار بوشهر آخرین وضعیت پروژه های مسکن و راه را بررسی کرد؛

بازدید از اداره کل راه و شهرسازی

رئیس هیئت اجرایی نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر گفت:

برگزاری انتخابات نظام مهندسی به صورت الکترونیکی

رئیس هیئت اجرایی نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر گفت: انتخابات نظام مهندسی ساختمان در استان بوشهر هشتم مهرماه به شکل الکترونیکی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۳۳۹۷۷۶

 

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از اداره ارتباطات واطلاع رسانی راه وشهرسازی استان بوشهر مهندس فرزاد رستمی اظهار کرد: بعد از طی شدن مراحل ثبت‌نام، تأیید صلاحیت کاندیداها و شکل‌گیری هیئت اجرایی بر اساس زمانبندی مشخص و همزمان با کلیه استان‌های کشور انتخابات نظام مهندسی در استان بوشهر نیز برگزار می‌شود که در هشتم مهرماه ۱۷ نفر از کاندیداها با هم رقابت می‌کنند.
وی تصریح کرد: به دنبال اطلاعیه و ارسال پیامک از سوی اداره ارتباطات و اطلاع رسانی ، ثبت‌نام همکاران در انتخابات بر اساس شیوه‌نامه‌های ابلاغ شده انجام شد تا بعد از تطبیق مدارک، کنترل آنها و استعلام از مراجع ذیصلاح در نهایت صلاحیت ۱۷ کاندیدا به تأیید نهایی رسید تا تبلیغات خودشان را انجام دهند.
رئیس هیئت اجرایی نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر گفت: تا ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات کاندیداها می‌توانند تبلیغات خود را به صورت حضوری و حتی در فضای مجازی انجام داده و توانمندی‌های خود را به اطلاع جامعه مهندسان برسانند.
فرزاد رستمی افزود: کاندیداها از سوم مهرماه تا هفتم مهرماه فرصت تبلیغات خواهند داشت و بر اساس شیوه‌نامه ابلاغ شده می‌توانند کارهای تبلیغاتی و معرفی خود را انجام دهند.
وی از جامعه مهندسان استان خواست تا در انتخابات هشتم مهرماه حضور فعال در پای صندوق‌های رأی داشته و با ثبت کد ملی و شماره تلفن خود در سامانه به صورت اینترنتی و الکترونیکی آرای خود را اعلام کنند.
رستمی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: هر چقدر مشارکت جامعه مهندسی بیشتر باشد به همان نسبت افراد شایسته به عنوان هیئت مدیره جدید انتخاب خواهند شد تا در مدت سه سال مسئولیت را بر عهده بگیرند.
وی اضافه کرد: واجدین شرایط درپنج رشته با هم رقابت می‌کنند که در رشته برق ۱ نفر، مکانیک ۴ نفر، معماری ۲ نفر و عمران ۹ نفر وشهرسازی ۱نفردر مجموع در این دوره از انتخابات رقابت خواهند کرد.
رستمی ضرورت رعایت شئونات اخلاقی و حرفه‌ای را از مهمترین عناصر انتخابات پیش رو اعلام کرد و ادامه داد: تمامی اعضا با ورود به سایت اعلام شده از سوی سازمان می‌توانند در روز پنجشنبه و در رأی‌گیری اینترنتی حضور پیدا کنند که قطعاً برای ثبت آرا باید شماره تلفن و کد ملی اعضای نظام مهندسی ثبت شده تا امکان ارسال پیامک برای آنها فراهم آید.
وی بیان کرد: بر اساس اعلام نظام مهندسی ساختمان استان ۵ هزار و ۷۰۰ نفر از اعضا واجد شرایط برای رأی دادن هستند که در دوره‌های گذشته مشارکت مهندسان در انتخابات ۱۹ درصد به ثبت رسیده است.
رستمی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: امیدواریم در انتخابات پیش رو بیش از ۵۰ درصد مشارکت مهندسان را در عرصه انتخابات شاهد باشیم تا شرایط مطلوبی را برای شکل‌گیری هیئت مدیره جدید رقم بخورد.
واحدرئیس هیئت اجرایی نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر تصریح کرد: نباید جامعه مهندسان دغدغه‌ای از بابت ایمنی، امنیت و سلامت انتخابات داشته باشند چرا که به صورت دقیق و از طریق سامانه تعریف شده آرای جامعه مهندسان مورد رصد قرار گرفته و حتی با محل، ساعت و زمان دقیق ثبت رأی مورد توجه قرار گرفته و به هیچ وجه یک نفر نمی‌تواند با یک موبایل چندین بار در انتخابات شرکت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها