تیم‌های ملی فوتسال آرژانتین و برزیل در حالی در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۱ با هم دیدار می‌کنند که یکی از ملی پوشان برزیل از این بازی به عنوان بزرگترین دربی فوتسال جهان نام برده است.
کد خبر: ۱۳۳۹۷۲۷

به گزارش جام جم آنلاین، در یکی از جذابترین دیدارهای جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال تیم‌های برزیل و آرژانتین به مصاف هم خواهند رفت.

این مسابقه در مرحله نیمه نهایی جام جهانی است و می‌تواند یک فینال زودرس برای این دوره از مسابقات باشد.

برزیل با غلبه بر ژاپن و مراکش به مرحله نیمه نهایی رسید و آرژانتین با قرعه سخت‌تر و با حذف پاراگوئه و روسیه به این مرحله راه یافت.

آرژانتین و برزیل بارها با هم روبرو شده‌اند ولی آخرین دیدار رسمی آنها در فوریه سال ۲۰۲۰ بود؛ جایی که در مسابقات قهرمانی آمریکای لاتین تیم آرژانتین توانست با نتیجه ۳ بر ۱ برزیل را شکست بدهد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

«لئوناردو سیلوا» ملقب به «لئوزینیو» بازیکن تیم ملی فوتسال برزیل یکی از نفراتی است که جدال با آرژانتین را بزرگترین دربی فوتسال جهان می‌داند.

لئوزینیو چندی پیش و قبل از آنکه مشخص شود برزیل و آرژانتین در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت، در مصاحبه‌ای گفت: آرژانتین بزرگترین رقیب برزیل برای کسب عنوان قهرمانی جام جهانی است. آنها قرعه آسانی نداشتند اما بازهم می گویم آرژانتین.

بازیکن تیم ملی فوتسال برزیل تاکید کرد: آرژانتین مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی است و بازیکنان فوق العاده ای دارد. برزیل - آرژانتین بزرگترین دربی فوتسال جهان است اما آیا می‌توانید این بازی را در جام جهانی تصور کنید؟

دیدار نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال بین آرژانتین و برزیل از ساعت ۲۰:۳۰ چهارشنبه این هفته در شهر کاوناس لیتوانی برگزار می‌شود.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها