معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد

ممنوعیت ورود موتورسیکلت به مسیرهای راهپیمایی اربعین در پایتخت

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ممنوعیت تردد موتورسیکلت سواران در میان راهپیمایان جاماندگان اربعین خبر داد و اعلام کرد که پلیس از تردد این موتورسیکلت‌ها جلوگیری خواهد کرد.
کد خبر: ۱۳۳۹۶۸۴

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ علی همه خانی در حاشیه اجرای طرح ترافیکی راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تهران در گفتگو با ایسنا گفت:‌ امروز شمار زیادی از عاشقان امام حسینی علیه‌السلام به صورت داوطلبانه و خود جوش و به سیاق سال‌های گذشته راهپیمایی خود به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را آغاز کردند و پلیس راهور نیز برای حفظ ایمنی و امنیت این افراد تمهیداتی را اتخاذ کرده است.

وی با بیان اینکه تردد با موتورسیکلت در میان جمعیت راهپیمایان ممنوع است، گفت:‌ ماموران پلیس در صورت مشاهده موتورسواران نسبت به خارج کردن آنان از مسیر اقدام خواهند کرد و از تردد آنان جلوگیری می‌کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: موتورسواران گرامی که قصد شرکت در این مراسم معنوی و پرشور را دارند از آوردن و تردد در این مسیرها جدا خودداری کرده و اگر با موتور به سمت این مسیر حرکت کرده‌اند، باید موتورسیکلت خود را در جایی مناسب و خارج از محدوده و ممنوعیت ترددها پارک کرده و همانند دیگر عزاداران به صورت پیاده مسیر را طی کنند.

همه خانی اضافه کرد:‌ همچنین اگر افرادی قصد دارند تا با موتورسیکلت نسبت به انتقال و جابجایی افراد سالخورده و کم توان اقدام کنند، باید بدانند که خودروهایی ویژه برای انتقال این عزیزان در طول مسیر پیش بینی شده است.

به گفته وی، حرکت و تردد در بین جمعیت بسیار خطرناک بوده و هر لحظه امکان برخورد با هر یک از این عزاداران گرامی متصور است بنابراین بمنظور حفظ جان، سلامت و امنیت تردد هر یک از شهروندان، حرکت موتورسواران در بین جمعیت ممنوع است و همکاران بنده از همان ابتدا از ورود و خروج و تردد موتورسواران از میدان امام حسین (ع) تا انتهای مسیرهای حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در بین جمعیت ممانعت بعمل خواهند آورد.

وی همچنین درباره وضعیت ترافیکی معابر پایتخت نیز گفت:‌ خوشبختانه ترافیک در معابر پایتخت عادی و روان است و هیچ مشکل ترافیکی گزارش نشده است. در مسیرهای پنجگانه راهپیمایی نیز یکسری محدودیت و ممنوعیت ترافیکی اعمال شده که مسیرهای جایگزین آن نیز مشخص است. این ممنوعیت‌ها نیز با پایان مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین به پایان خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها