مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: ۵۲۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی در نیمه نخست امسال برای تامین سوخت نیروگاه‌های برق این منطقه توزیع و ذخیره‌سازی شده است.
کد خبر: ۱۳۳۹۶۳۶

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، علی‌اصغر اصغری افزود: روند تامین سوخت نیروگاهها با توجه به دستور وزیر نفت و تاکید معاون وزیر در پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و با هدف تامین سوخت ذخیره دوم نیروگاهها برای فصل پاییز و زمستان، حداکثر مصرف در نیروگاههای استان تا تکمیل کامل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

وی موجودی سوخت مایع در نیروگاهها و ذخیره‌سازی آن را در خراسان رضوی مطلوب توصیف و بیان کرد: بر این اساس آمادگی کامل برای سوخت‌رسانی مستمر و بی‌وقفه به نیروگاهها در این منطقه وجود دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی ادامه داد: موجودی کنونی نفت گاز در نیروگاههای برق این استان نسبت به مدت مشابه پارسال افزون بر ۲۷ درصد بیشتر شده که بسیار رضایت‌بخش است.

وی با قدردانی از فعالیت مناسب و به‌هنگام دست‌اندرکاران ناوگان حمل و نقل فرآورده‌های نفتی در اجرای این عملیات گفت: منطقه خراسان رضوی ۶ نیروگاه  مشهد، شریعتی، مپنا، شمس سرخس، خیام نیشابور و توس را زیر پوشش خود دارد.

شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، شهرستان‌های مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت‌جام، تایباد، درگز و سرخس را زیر پوشش دارد و دیگر شهرستان های خراسان رضوی نیز زیر پوشش خدمات ۲ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌ حیدریه و سبزوار هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها