معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه تمام تلاش و برنامه با هدف کنترل موج بعدی بیماری است، گفت: دغدغه مجموعه ارکان تصمیم گیر بر این است که دچار پیک بعدی بیماری در کشور نشویم.
کد خبر: ۱۳۳۹۶۲۳

به گزارش جام جم آنلاین، حسین ذوالفقاری در هشتاد و یکمین جلسه این کمیته که با حضور نمایندگان دستگاههای ذی ربط در محل وزارت کشور برگزار شد با اشاره به اینکه خوشبختانه با سرعت گرفتن روند واکسیناسیون سراسری در کشور روند فوتی ها و مبتلایان به بیماری کرونا در کشور کاهش جدی پیدا کرده است، افزود: بایستی همین روند مدیریت بیماری با دو مؤلفه رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و همراهی مردم در مساله واکسیناسیون تا مهار کامل این بیماری تداوم داشته باشد.

معاون وزیر کشور با اشاره به در پیش بودن ایام تعطیلات در کشور گفت: باید با روش های اقناعی این موضوع در سطح جامعه تبیین شود که افزایش سفر و مسافرت ها باعث گسترش بیماری می شود و برای همین با توجه به روند مناسب مدیریت بیماری کرونا در کشور، نباید تعطیلات پیش رو به محلی برای افزایش بیماری در کشور تبدیل شود.

وی در این باره گفت: باید با همان خط رنگ بندی شهرها که سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است؛ اجازه ورود مسافرین به شهرهای قرمز و نارنجی داده نشود.

ذوالفقاری درخصوص مراسم معنوی اربعین و ۲۸ ماه صفر هم گفت: مبنای برگزاری مراسم و عزاداری ها پروتکلهای مصوب ایام ماه محرم است و در این خصوص ستادهای استانی مدیریت بیماری کرونا در چارچوب همان پروتکل ها نسبت به مدیریت بیماری اهتمام داشته باشند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا با تاکید بر این موضوع که تمام تلاش و برنامه با هدف کنترل موج بعدی بیماری است، گفت: دغدغه مجموعه ارکان تصمیم گیر بر این است که دچار پیک بعدی بیماری در کشور نشویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها