سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: شناخت خوبی از تیم قزاقستان داریم و استراتژی ما در این مسابقه نسبت به دیدار با ازبکستان تغییر می‌کند.
کد خبر: ۱۳۳۹۶۱۰

به گزارش جام جم آنلاین، سید محمد ناظم الشریعه درباره آخرین شرایط تیم ملی فوتسال ایران پیش از بازی با قزاقستان در جام جهانی، گفت: شرایط قزاقستان به دلایل مختلف ویژه است. تعداد بازیکنان دو ملیتی قزاقستان زیاد است که اکثراً برزیلی هستند. یکی از بازیکنانی که باعث شده سبک بازی قزاقستان متفاوت شود، هیگوئیتا دروازه بان قزاقستان است که چون بازی «با پا» خوبی دارد، قزاقستان خوب «پاورپلی» می‌کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: می‌دانیم مقابل قزاقستان چطور بازی کنیم. این را هم می‌دانیم که کار سخت است. تمام تلاشمان را می‌کنیم. فردا با برزیل «ب» بازی داریم ولی ما برزیل «الف» را هم در دوره گذشته شکست داده‌ایم. بچه‌های ما همان استعدادهایی هستند که فیفا از آنها تقدیر کرده است.

ناظم الشریعه درباره گزارش فیفا از دیدار ایران - قزاقستان و احتمال تغییر استراتژی تیم کشورمان در این مسابقه، تصریح کرد: صد درصد باید همینطور باشد. مقابل ازبکستان عملکرد بچه‌ها تا سه، چهار دقیقه مانده به پایان مسابقه عالی بود. این را هم بدانیم که ازبکستان در این جام جهانی آنقدر گل نخورده بود. خط حمله ایران آتشین است. در خط دفاع مشکلاتی داریم ولی نه به این اندازه که برابر ازبکستان هشت گل بخوریم. وقتی خواستیم گل بیشتری به ازبکستان بزنیم تمرکزمان را از دست دادیم.

سرمربی ایران که با شبکه خبر گفتگو می‌کرد، با تشریح بیشتر شرایط تیم قزاقستان، اظهار کرد: اصل سیستم قزاقستان پاورپلی است. قبلاً با قزاقستان بازی کرده‌ایم و این تیم را می‌شناسیم. حسین طیبی بازیکن ما در تیم غیرت قزاقستان بوده و با آنها بازی کرده است. علی اصغر حسن زاده هم همینطور. آنالیز خوبی انجام داده‌ایم. سعی کردیم ضعف‌های بازی با ازبکستان را رفع کنیم.

ناظم الشریعه در پایان درباره احتمال غیبت فرهاد فخیم و حسین طیبی در بازی با قزاقستان به دلیل مصدومیت تاکید کرد: حسین طیبی هنوز به شرایط مسابقه نرسیده است. برای فخیم هم پزشکان دارند کار می‌کنند. نظر چند پزشک را گرفته‌ایم. مشکل فخیم حاد نیست. اگر به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم فخیم می‌تواند بازی کند. داریم کارهای درمانی را انجام می‌دهیم. البته سایر بازیکنان می‌توانند جانشین باشند. از فخیم تشکر می‌کنم. امیدوارم با شرایط خوب بازی کنیم و مردم که بزرگترین انگیزه ما هستند را خوشحال کنیم.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها