خانه های ساکنان شهرک های امام رضا(ع)و شهیدسلیمانی به دلیل تخریب سیل بند توسط مسئولان شهری آسیب دید

سیل بی تدبیری به کوهبنان خسارت زد

استاندار کرمان در دیدار نماینده مردم زرند و کوهبنان در خانه ملت عنوان کرد:

تامین اعتبار محور زرند کوهبنان در اولویت قرار دارد

استاندار کرمان محور زرند به کوهبنان را از پروژه‌های اولویت‌دار استان در تامین اعتبار دانست و گفت: از طریق ماده ۵۶ تامین اعتبار این پروژه را دنبال می‌کنیم.
کد خبر: ۱۳۳۹۵۹۸

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛علی زینی‌وند،گفت:این محور با توجه به حجم بالای تردد از جمله ماشین‌های سنگین معدنی،کوتاه کردن مسیر و ایمن‌سازی از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار استان است.

وی با اشاره به اعتبار حدود 100 میلیارد تومانی برای اتمام این پروژه عنوان کرد: این پروژه جزو اولویت‌های استان بوده و از طریق ماده 56 تامین اعتبار این پروژه را دنبال خواهیم کرد

استاندار کرمان بیان داشت:طی نامه‌ای به وزیر راه وشهرسازی، اهمیت محور زرند به کوهبنان و تامین اعتبار تکمیل آن را پیگیری می‌کنیم،ضمن آنکه از اعتبارات داخلی نیز این موضوع در دست اقدام است.

عفت شریعتی،نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار به حادثه‌ساز بودن محور کنونی کوهبنان به زرند و بازدید استاندار کرمان از این محور اشاره کردو گفت: مطالبات پیمانکار در این پروژه باقی مانده و عملا ادامه کار متوقف شده است.

وی افزود:در محور فعلی شاهد ترافیک بالای ماشین‌های سنگین هستیم و ساخت محور جدید علاوه بر ایمن‌سازی، مسیر ارتباطی را نیز کوتاه‌تر خواهد کرد. 

علی صادق‌زاده فرماندار زرند نیز در این دیدار از نیاز ضروری دو شهرستان زرند و کوهبنان به این محور پرداخت و گفت: تنها 10 کیلومتر از وسط این مسیر زیرسازی و آسفالت شده که هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌شود.

فرماندار زرند بیان داشت:برای ادامه ساخت این محور نیاز به پیگیری مداوم و توجه است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها