مختار صیدی از انتخاب کبدی کار کرمانشاهی برای حضور در لیگ ستارگان هند خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۹۵۷۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ رئیس هیات کبدی استان کرمانشاه ، با اشاره به جایگاه خوب کبدی کرمانشاه در ایران، اظهار کرد: طی چند سال اخیر شاهد درخشش کبدی کاران کرمانشاهی در هر دو بخش بانوان و آقایان در سطح کشور بوده ایم.

وی اضافه کرد: اخیرا هم که رقابت های قهرمانی کشور آغاز شده، تیم های کبدی بانوان و آقایان کرمانشاه با صعود از مرحله گروهی به جمع هشت تیم برتر ایران رفته اند.

رئیس هیات کبدی کرمانشاه با بیان اینکه مرحله نهایی این رقابت ها در بخش آقایان ۱۷ مهر به میزبانی گرگان و در بخش بانوان ۲۰ مهر برگزار می شود، گفت: باتوجه به اینکه ورزشکاران خوبی در این رشته داریم، پیش بینی می کنیم روی سکو قرار بگیریم.

وی افزود: البته در سالهای اخیر باتوجه به گسترش قابل توجه کبدی در دنیا، در کشورمان نیز استان های مختلف تلاش کرده اند تا با بروز رسانی مربیان و تیم های خود و بهره گیری از فیلم بازی های لیگ ستارگان هند جایگاه قدرتمندی در این رشته داشته باشند.

صیدی ادامه داد: با این وجود کرمانشاه کماکان یکی از قطب های این رشته در کشور محسوب می شود، بگونه ای که هرساله حدود شش تا هفت دعوتی به اردوی تیم های ملی بانوان و آقایان داریم.

وی با بیان اینکه اخیرا هم یکی از کبدی کاران کرمانشاهی به همراه ۱۵ کبدی کار دیگر کشورمان به لیگ ستارگان هند دعوت شده، گفت: هند قدرت اول کبدی دنیاست و لیگ این کشور هم مهمترین لیگ این رشته در دنیا محسوب می شود که برای بازیکنان آن قراردادهای میلیاردی می بندند.

رئیس هیات کبدی کرمانشاه با ابراز خوشحالی از حضور یک کبدی کار کرمانشاه در لیگ ستارگان هند برای اولین بار، اعلام کرد: قطعا ورزشکاران خوب دیگری نیز در این رشته داریم که شایسته حضور در لیگ ستارگان هستند و امیدواریم که حضور محمدامین نصرتی فتح بابی برای حضور سایر کبدی کاران کرمانشاهی در این لیگ شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها