یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های افراد در زمان ساخت یک سازه چند طبقه، مشکل انتقال آب با فشار لازم به طبقات بالاتر است؛ این در حالی است که اجرای صحیح نقشه‌های لوله کشی ساختمان و استفاده از پمپ‌های آب مناسب، می‌تواند این مشکل را به صورت کامل رفع کند.
کد خبر: ۱۳۳۹۵۰۸
در این مطلب به شما خواهیم گفت که برای دریافت خدمات لوله کشی مناسب و همچنین نصب و تعمیرات پمپ باید به کجا مراجعه کنید.
 

لوله کشی ساختمان با بهترین کیفیت ممکن!
لوله کشی گاز، آب و فاضلاب ساختمان خود را به شرکت‌های تاسیساتی بسپارید!


تفاوتی ندارد برای خدمات لوله کشی ساختمان نوساز خود به یک تیم پیاده سازی سیستم آبرسانی نیاز دارید و یا تنها به تعمیرات یا تغییرات جزئی در لوله کشی منزل خود احتیاج دارید.

در هر صورت بهتر است از یک شرکت تاسیساتی معتبر درخواست کنید تا یک لوله کش ماهر و یا در پروژه‌های بزرگ یک تیم متشکل از چند لوله کش را به محل شما اعزام کند.

شاید بخواهید بدانید که چرا معتقدیم باید این خدمات را از یک شرکت دریافت کنید نه از افراد مستقل؛ در ادامه به بیان نکاتی خواهیم پرداخت که بدون شک شما را مجاب خواهد کرد که سپردن این خدمات به شرکت‌های تاسیساتی به مراتب عاقلانه‌تر است.


شرکت‌ها خدمات خود را بر اساس نرخ مصوب قیمت لوله کشی ساختمان ارائه می‌دهند!


یکی از فاکتورهایی که باید در زمان دریافت خدمات لوله کشی ساختمان به آن توجه کنید بحث قیمت خدمات است.

تصور کنید برای تعمیرات پمپ یا سایر بخش‌های سیستم آبرسانی ساختمان خود به یک لوله کش سیار مراجعه کنید. در چنین شرایطی به دلیل عدم وجود نظارت بر فعالیت وی، ممکن است رقمی بیشتر از عرق حاکم بر بازار بر اساس نرخ مصوب اتحادیه برای انجام خدمات از شما دریافت شود.

این در حالی است که تعمیرکاران شرکت‌های ثبت شده، موظف هستند خدمات را بر اساس لیست قیمت ابلاغی به آن‌ها از سوی شرکت دریافت نمایند.

قیمت لوله کشی در سال 1400 چقدر است؟


قیمت خدمات لوله کشی در سال 1400 بر اساس نرخ مصوب اتحادیه لوله کش‌ها به شرح زیر است:

لوله کشی ساختمان با بهترین کیفیت ممکن! 
برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از صفحه لوله کشی آب در وب سایت تهویه گستر راگا دیدن کنید.


دریافت خدمات لوله کشی از شرکت‌های تاسیساتی دارای ضمانت است!


یکی دیگر از مزیت‌های درخواست اعزام لوله کش از شرکت‌های معتبر تاسیساتی، امکان دریافت خدمات پس از فروش و ضمانت تعمیرات است.

خطای انسانی در تمامی مشاغلی که توسط افراد انجام می‌شود، امری کاملاً بدیهی و اجتناب ناپذیر است؛ به همین دلیل توصیه می‌شود، تعمیرات خود را به محلی بسپارید که کار را با ارائه ضمانت نامه برای شما انجام دهد.
 

لوله کشی ساختمان با بهترین کیفیت ممکن!
دانش فنی، حرف اول را در شرکت‌های فنی و مهندسی می‌زند!


یکی دیگر از مزیت‌هایی که می‌تواند شما را به استفاده از خدمات لوله کشی توسط شرکت‌های فنی و مهندسی مجاب کند، دانش فنی بالای افراد فعال در این شرکت‌ها است.

مدیر شرکت فنی مهندسی تهویه گستر راگا(https://tahviehgostarraga.com) که یک شرکت تاسیساتی گرید دار فعال در سطح کشور است در این باره می‌گوید:

یکی از اصلی‌ترین معیارهای ما در کنار بررسی معیارهای اخلاقی در زمان استخدام تعمیرکار برای بخش لوله کشی ساختمان، تسلط فنی صد در صد تعمیرکار بر روی مباحث فنی است و علت اصلی این امر آن است که معتقدیم، مشتریان شایسته دریافت بهترین خدمات هستند.

ضمناً خدمت رسانی صحیح و با کیفیت به همراه خدمات پس از فروش مناسب، می‌توانند یک فرد را به مشتری دائم یک مجموعه تبدیل کند.

بحث تعمیرات پمپ به مراتب از لوله کشی ساختمان حساس‌تر است!

پمپ آب ساختمان، نبض تپنده یک سیستم آبرسانی است. در واقع اگر، در یک ساختمان چند طبقه، سیستم لوله کشی به بهترین نحوه ممکن نیز پیاده سازی شده باشد، اگر پمپ‌ها به درستی نصب نشوند و یا به درستی کار نکنند، واحدهای مختلف هیچگاه فشار آب مناسبی نخواهند داشت.

به همین دلیل است که در زمان انتخاب یک تعمیرکار پمپ ساختمانی باید حتی نصبت به انتخاب لوله کش آب نیز، حساسیت بیشتری به خرج دهید.


قیمت تعمیرات پمپ خانگی چقدر است؟


لیست زیر شامل قیمت تعمیرات پمپ برای برخی از خرابی‌های موجود است:
 
لوله کشی ساختمان با بهترین کیفیت ممکن!
 
لوله کشی ساختمان با بهترین کیفیت ممکن!
 

لوله کشی ساختمان با بهترین کیفیت ممکن!
برای تعمیر پمپ ساختمان خود به کجا مراجعه کنیم؟


توصیه ما به شما برای دریافت خدمات تعمیرات پمپ نیز مراجعه به شرکت‌ها تاسیساتی است که خدمات تعمیر سیستم‌های آبرسانی و لوله کشی را نیز ارائه می‌دهند.

برخی از مزیت‌های استفاده از خدمات این دسته از شرکت‌ها شامل موارد زیر هستند:

·         امکان دریافت خدمات با نرخ اتحادیه تعمیرات انواع پمپ

·         دریافت ضمانت نامه در ازای تعمیرات پمپ

·         امکان دریافت خدمات در زمان کوتاه به دلیل تعدد تعمیرکاران

·         امنیت جانی و مالی به دلیل تحت نظارت بودن تعمیرکاران

توصیه ما به شما در این زمینه استفاده از خدمات شرکت فنی و مهندسی تهویه گستر راگا است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از صفحه تعمیر پمپ آب دیدن کنید.


سایر خدمات این شرکت به جز تعمیرات پمپ و لوله کشی ساختمان شامل چه مواردی است؟

شرکت فنی مهندسی تهویه گستر راگا، رنج مختلی از خدمات اجرا، تعمیر و نگهداری تاسیسات ساختمانی را ارائه می‌دهد که لوله کشی ساختمان و تعمیر پمپ تنها بخشی از آن‌ها است.

برخی دیگر از خدمات این مجموعه شام موارد زیر است:

·         تعمیر و نگهداری موتورخانه

·         نگهداری و تعمیر چیلر

·         نصب داکت اسپلیت

·         تعمیر و سرویس داکت اسپلیت

·         تعمیر شوفاژ

·         تعمیر پکیج

·         نصب و تعمیر کولر گازی


تعمیر پمپ و لوله کشی ساختمان خود را به یک مرکز معتبر بسپارید.

اگر می‌خواهید از دریافت خدمات با کیفیت با قیمت منصفانه برخوردار شودی، توصیه می‌شود لوله کشی ساختمان و تعمیر پمپ خانگی خود را به یک شرکت فنی مهندسی معتبر واگذار کنید.

توصیه ما به شما در این زمینه استفاده از خدمات نصب، راه اندازی و تعمیر سیستم‌های آبرسانی، تعمیرات پمپ و اعزام لوله کش توسط شرکت فنی مهندسی تهویه گستر راگا است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به وب سایت این مجموعه به آدرس tahviehgostarraga.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 02155957723 تماس حاصل فرمایید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها