کد خبر: ۱۳۰۵۹۹۴

پیدا کردن بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار ایران نیازمند بررسی و راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و مقایسه مارک های معروف تصفیه آب و اطلاع از عملکرد هر کدام از دستگاه های آب تصفیه کن خانگی دارد.

آب آلوده لوله کشی شهری با دارا بودن انواع آلاینده های مضر همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم میتواند خطرات جدی برای سلامت بدن انسان ایجاد نماید و خرید بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی می تواند از ورود این املاح مضر به بدن انسان به خوبی جلوگیری نماید.

شرکت تصفیه آسا عرضه کننده بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار ایران بوده که برند مینروا تایوانی اصل Taiwanese Minerva Water Purifier را به شما عزیزان عرضه می نماید.

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت از تصفیه آسا

دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل مینروا Minerva در مدل های مختلف زیر به صورت اورجینال توسط نمایندگی فروش تصفیه آب تصفیه آسا عرضه میگردند که به بررسی عملکرد آن در ادامه می پردازیم :

دستگاه تصفیه آب تایوانی اکسیژن ساز 8 مرحله ای مینروا مدل Minerva RO8_O2PLUS
آب تصفیه کن اصل تایوان یونیزه قلیایی 7 مرحله ای مینروا مدل Minerva RO7_ALKALINE
تصفیه آب خانگی تایوانی معدنی ساز 6 مرحله ای مینروا مدل Minerva RO6_50G
تصفیه آب چاه خانگی فرابنفش لامپ یو وی دار 8 مرحله ای مینروا مدل Minerva RO8_UV

پیشنهاد می شود برای اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی شرکت تصفیه آسا با کارشناسان فروش شرکت شماره 02177167717 تماس حاصل نموده یا کلمه «تصفیه آب تصفیه آسا» را در گوگل جستجو نمایید تا مشخصات فنی انواع دستگاه های اصل تایوان به همراه قیمت بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی در اختیار شما عزیزان قرار گیرد.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

همانطور که اشاره کردیم بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی شرکت تصفیه آب تصفیه آسا ، آب تصفیه کن مینروا است که از بروزترین و جدیدترین روش تصفیه ی آب آشامیدنی در دنیا بهره میگیرد. سیستم اسمز معکوس که بر روی انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل خانگی تعبیه شده است توانایی حذف املاح مضر موجود در آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون را داراست و میتواند کیفیت آب آشامیدنی را طبق استاندارد جهانی بهداشت NSF و گواهی بین المللی کیفیت آب آشامیدنی برای سلامت بدن WaterQuality افزایش دهد.

طبیعتا همه ما برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران نیاز به تحقیق و بررسی تفاوت انواع دستگاه‌ تصفیه آب و مقایسه بهترین مارک و برند های مختلف با هم داریم. مینروا از میان مارک‌ های معروف، برندی خوش آوازه و درجه یک است که خدمات قبل و پس از فروش بسیار مناسبی نیز در اختیار خریداران قرار خواهد داد. یکپارچه بودن فیلتر تصفیه آب و قطعاتی همچون پمپ و مخزن این دستگاه که با برند Minerva عرضه می‌گردند، دارا بودن استاندارد و کیفیت درجه یک فیلترها و قطعات Minerva، وجود قیمت ثابت در سراسر ایران و دارا بودن نمایندگی فروش معتبر، گارانتی طلایی و خدمات ارزنده همچون مشاوره و پاسخگویی 24 ساعته، دستگاه تصفیه آب مینروا را به بهترین مدل تصفیه آب خانگی در بازار ایران تبدیل کرده است.

دستگاه های تصفیه آب در ایران از سیستم اسمز معکوس پمپ و مخزن دار تشکیل شده است که شامل 6 الی 8 مرحله فیلتراسیون می‌باشد و باید توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون را داشته باشد.

به این معنا که املاح مضری همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک و آلومینیوم را تصفیه و حذف نماید.
پرفروش‌ترین و بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران، تصفیه آب مینروا تایوان می‌باشد.

عملکرد کلی بهترین تصفیه آب خانگی سایت تصفیه آسا به این صورت است که در مراحل اول، دوم و سوم املاح درشت موجود در آب آشامیدنی همچون رسوبات، شن و ماسه و گل و لای و زنگ لوله و املاح بزرگتر از 5 میکرون را حذف و تصفیه کامل مینماید تا از بروز سنگ کلیه در بدن انسان جلوگیری شود. کلر و کلرامین نیز توسط کربن اکتیو گرانول جذب شده تا از ریزش مو و چروک شدن پوست بدن انسان جلوگیری گردد.

فیلتر ممبران اسمز معکوس مرحله چهارم بهترین مارک تصفیه آب تایوانی نیز با مارک فیلمتک 13 لایه ریزبافت عرضه شده و توانایی حذف املاح مضر و بسیار ریز موجود در آب آشامیدنی تا را تا ابعاد 0,0001 میکرون دارد و این املاح مضر را به پساب فاضلاب هدایت می نماید.

فیلتر مرحله پنجم بو و طعم و رنگ آب آشامیدنی را شیرین نموده تا عملکرد بهترین دستگاه آب شیرین کن خانگی تکمیل شده و املاح مفیدی که در طی مراحل تصفیه حذف شده بودند توسط مینرال معدنی ساز به آب آشامیدنی اضافه گردند تا سختی آب آشامیدنی بیش از اندازه کاهش پیدا نکند.

فیلتر یونیزه قلیایی کننده آب آشامیدنی در مرحله هفتم سطح ph آب آشامیدنی را افزایش داده تا به آن خواص مثبت آنتی اکسیدانی قوی یا ضد سرطانی دهد زیرا مولکول های سرطان در یک محیط قلیایی توان رشد نخواهند داشت.

در مرحله هشتم فیلتر آنتی باکتریال اکسیژن ساز مینروا با افزایش سطح اکسیژن موجود در آب آشامیدنی به حذف باکتری های مضر آب آلوده شهری می پردازد.

دستگاه تصفیه آب مینروا Minerva تایوانی، بدون شک پرفروش ترین دستگاه موجود در بازار ایران است که در یک دهه فعالیت مستمری که در ایران داشته با خدمات ارزنده و کیفیت قطعات و فیلترهای بسیار بالا و درجه یک توانسته محبوبیت زیادی در بازار تصفیه آب ایران پیدا نماید.

برند مینروا از سال 1930 در حدود یک قرن فعالیت و تولید انواع دستگاه تایوانی طبق استانداردهای جهانی بهداشت، اعتبار قابل توجهی در مسئله افزایش کیفیت آب آشامیدنی کسب نموده است.

از شرکت های معتبر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی می توان به «دستگاه تصفیه آب دیجی کالا» و «شرکت تصفیه آسا» اشاره نمود با این حال توجه کنید که برند مینروا فقط از شرکت تصفیه آسا نمایندگی انحصاری محصولات مینروا تایوان Minerva به فروش می رسد و همچون برندهای دیگر مانند سی سی کا CCK، سافت واتر SOFT WATER، آکوا کلر AQUA CLEAR در دیجی کالا قابل سفارش و خرید نیست و برای خرید و اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا با کارشناسان فروش 02177167717 میتوانید به صورت 24 ساعته تماس حاصل فرمایید.

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت از تصفیه آسا

دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟

بازار و مراکز فروش دستگاه تصفیه کننده آب خانگی در تهران و کرج و سراسر شهرهای ایران به عرضه و فروش در انواع برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی می‌پردازند.

در میان انواع برندها و مارک های دستگاه تصفیه آب خانگی چه مارکی خوبه؟ و چه دستگاه تصفیه آبی بخریم. در این میان برخی برندها همچون مینروا تایوان نامی خوش آوازه‌تر و خدمات پس از فروش بهتری نسبت به دیگر برندها دارد.

نکات مهم و راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی می‌تواند ما را در انتخاب بهترین برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی یاری نمایند و قطعا فاکتورهای بسیار زیادی را می‌شود برای خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل و انتخاب دستگاه تصفیه آب در نظر گرفت. بورس فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در تهران و کرج و سراسر ایران دارای تنوع بیش از 70 برند و مارک مختلف هستند.

طبق بررسی‌هایی که توسط کارشناسان فنی شرکت تصفیه آسا در بازه زمانی مختلف صورت می‌گیرد، سختی آب آشامیدنی لوله کشی شهری تهران کرج و سراسر ایران در بسیاری از مناطق بالای 250 است. بهترین سختی آب برای آشامیدن در سازمان جهانی بهداشت NSF بین 30 الی 90 می‌باشد که هر دستگاه تصفیه کننده آبی توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی تا حد استاندارد و نرمال را ندارد؛

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا

شرکت تصفیه آسا، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن میباشد.

تصفیه آسا با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد.

قیمت تصفیه آب خانگی تایوانی با توجه به مسائل مختلفی تعیین می گردد. یکی از این موارد «سیستم و روش» تصفیه کننده آب آشامیدنی میباشد که در انواع دستگاه ها متفاوت است.

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت از تصفیه آسا

بروزترین شیوه تصفیه ی آب آشامیدنی در دنیا، سیستم اسمز معکوس RO Reverse Osmosis System است که با دارا بودن فیلتر ممبران اسمز معکوس توانایی حذف املاح مضر آب آشامیدنی را تا ابعاد 0,0001 میکرون نیز دارد.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران، برند مینروا Minerva تایوان اصل است که از سیستم اسمز معکوس پمپ و مخزن دار برای تصفیه ی آب آشامیدنی شهری استفاده مینماید.

شرکت تصفیه آسا، عرضه کننده لیست قیمت روز انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران میباشد که به صورت روزانه به ارائه قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی میپردازد.

از محصولات برند مینروا Minerva، که توسط نمایندگی تصفیه آب تصفیه آسا در سراسر ایران عرضه میشوند دارای گارانتی بدون قید و شرط طلایی قطعات و همچنین تضمین قیمت نیز میباشند و شما عزیزان میتوانید خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت و خدمات نصب و ارسال رایگان در سریع ترین زمان ممکن تجربه نمایید.

قیمت آب تصفیه کن خانگی در مدل های مختلف را میتوانید با تخفیفات فروش ویژه تصفیه آسا مشاهده نموده و اقدام به ثبت سفارش نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها