همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید مجتمع آموزشی خیر ساز حاج حسن کرمی در البرز فعالیت خود را آغاز کرد.به گزارش جام جم البرززنگ آغاز سال تحصیلی جدید در استان البرزامروز با حضور استاندار ،فرماندار، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری استان درمجتمع اموزشی تمام هوشمند 12 کلاسه دخترانه حاج حسن کرمی زده شد.
کد خبر: ۱۳۳۹۳۶۰
آغاز سال تحصیلی جدید در البرز هم زمان با شروع به کارمجتمع آموزشی خیر سازبه گزارش جام جم آنلاین البرز این مجتمع آموزشی با نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان البرز در مدت زمان یکساله ساخته و به بهره برداری رسید.
سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامی داشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد:مسئولان آموزش و پرورش استان از چندین ماه پیش تمهیدات ضروری و همچنین تجهیزات لازم به همراه رعایت پروتکل های بهداشتی برای آغاز سال تحصیلی را فراهم کرده اند.
قاسمی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس استان البرز با تقدیم 376 دانش آموز و 93 معلم شهید دین خود را به انقلاب و میهن اسلامی پرداخته است خاطرنشان کرد :همه رویشها در انقلاب اسلامی در دستان معلمان و نظام آموزشی است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرزبه  علی لندی قهرمان شجاع و فداکارِ ۱۵ ساله که برای نجات دو تن از همسایگانش، خود را به آتش زدو بر اثر شدت جراحات ناشی از سوختگی آسمانی شد اشاره کرد و گفت: بدون شک کاراین نوجوان غیور ایذه‌ای نقش تربیت صحیح ودرست اسلامی و انسانی را نشان می دهد.
اقای قاسمی سپس به دولت جدید و به عنوان دولتی مردمی اشاره وتصریح کرد: امیدواریم در دولت جدیدمطالبات و بحث رتبه بندی فرهنگیان محقق شود.
در ادامه این برنامه شهبازی استاندارالبرز با تبریک آغاز سال تحصیلی به همه دانش آموزان و فرهنگیان و با گرامی داشت یاد و خاطره دفاع مقدس خاطرنشان کرد:امروز ،روز بسیار مهمی است و ما هیچگاه فکر نکردیم که مدارس و آموزش و پرورش تعطیل است. وی با تشکر از همه دانش آموزان و معلمان که در دوران سخت بیماری کرونا با ادامه تحصیل در فضای مجازی به کسب علم پرداختند اشاره کرد وگفت:خوشبختانه همه دبیران و آموزگاران در استان واکسینه شده اند و انشا الله بزودی زود دانش آموزان در کلاسهای درس حاضر خواهند شد.
استاندار البرزبا بیان اینکه در یک سال گذشته خیرین البرزی 400میلیارد در امر مدرسه سازی هزینه کرده اند اشاره کرد و گفت:متاسفانه بخاطر مهاجر پذیر بودن استان البرز سرانه آموزشی در استان از متوسط کشوری پائین تر است.
در ادامه مراسم  با نواختن زنگ مدرسه سال تحصیلی جدید آغاز شد . همچنین با اهدای تابلو فرشی نفیس به معلم کلاس اول خیر مدرسه ساز و اهداءلوح تقدیر ازخیر مدرسه ساز آقای مجید کرمی تقدیر وتشکر شد.
لازم به یادآوری است مجتمع مذکور در مدت یک سال و با هزینه کرد 1300میلیارد ریال به بهره برداری رسد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها