فعالیت‌های فرهنگی هنری باید خصوصی‌سازی شود
معاون اداره کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی:

فعالیت‌های فرهنگی هنری باید خصوصی‌سازی شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به حمایت‌های رییس جمهوری و در قالب بسته حمایتی و اعتباری منظور شده، تسهیلات با بهره ۲ و چهار درصد به اعضای صندوق هنر، فرهنگ و رسانه پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۳۹۳۵۳

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، محمدمهدی اسماعیلی پنجشنبه‌ شب در حاشیه آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگاران در مشهد افزود: عملیات اجرایی این طرح به زودی آغاز شده و این تسهیلات در اختیار فعالان حوزه فرهنگ و هنر و رسانه قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: عضوگیری صندوق هم برای کسانی که تاکنون عضو نبوده اند از ماه آینده آغاز خواهد شد که در این فرایند اعضای صندوق هنر، فرهنگ و رسانه با هم دیده شده اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص انجام کارهای فرهنگی توسط نهادهای دولتی هم گفت: بودجه بسیار زیادی در بخش های مختلف دولتی با عنوان فعالیت فرهنگی هزینه می‌شود که مقرر شده است وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز ثقل فعالیت های فرهنگی دولتی باشد.

اسماعیلی گفت: هم اینک اعتبار اندکی در اختیار این وزارتخانه است و در مقابل عهده دار کار فرهنگی و هنری در حوزه گسترده ای هستیم. از سویی مجموعه های دولتی، با سیاستهای متفرقه کار فرهنگی می کنند که قرار شده است برای مدیریت بودجه و در راستای سیاستگذاری دولت، کارها به صورت متمرکز و با محوریت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شود که این کار برای سال آینده عملیاتی خواهد شد.

آیین پایانی پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی که فراخوان آن تیرماه پارسال منتشر شده بود، قرار بود بهمن ماه سال گذشته برگزار شود که به علت شرایط کرونایی این امکان میسر نشد و این جشنواره پنجشنبه شب با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار خراسان رضوی با معرفی آثار و نفرات برتر در تالار شهر مشهد به انجام رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها