وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور حکمی دکتر محمد علی کیانی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مشهد منصوب کرد.
کد خبر: ۱۳۳۹۳۴۹

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، دکتر بهرام عین اللهی روز شنبه در حکم خود خطاب به دکتر کیانی آورده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید و در این راستا با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم شما به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید.

وی ابراز امیدواری کرده است که سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد که از اساتید گرانقدر آن دانشگاه است با بهره گیری از تجارب اساتید پرتلاش و تعامل سازنده و صمیمانه با دانشجویان و کارکنان دلسوز، نهایت تلاش خود را در جهت پویایی و ارتقای شاخص های بهداشتی، آموزشی، پژوهشی و درمانی دانشگاه به عمل آورد.

دکتر محمد علی کیانی دارای مدرک فوق تخصص پزشکی کودکان از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، فلوشیپ اخلاق زیست پزشکی (BME) از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، فوق تخصص گوارش کودکان از دانشگاه علوم پزشکی تهران، فلوشیپ بیماریهای کبد کودکان، کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و کارشناسی ارشد حقوق بین الملل از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد است.

وی پیشتر طی سالهای ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۸ ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را برعهده داشته و هم اکنون جانشین دکتر محمدحسین بحرینی طوسی شده که از ۲۸ مهرماه ۱۳۹۸ تاکنون ریاست دانشگاه علوم پزشکی مشهد را بر عهده داشته است.

۸۰ درصد جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند. این دانشگاه به عنوان قطب پزشکی در شرق کشور دارای حدود ۱۰ هزار دانشجو و ۲۵ هزار کارمند بهداشتی و درمانی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها