چاپ ۳۵۰ عنوان کتاب در لرستان

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: طی سال گذشته ۳۵۰ عنوان کتاب در استان چاپ شده است.
کد خبر: ۱۳۳۹۳۱۰
چاپ ۳۵۰ عنوان کتاب در لرستانبه گزارش جام جم انلاین لرستان: رضا نیازی افزود: انتظار داریم نمایندگان استان در رایزنی با مسئولین وزارتی زمینه افزایش اعتبارات حمایتی در حوزه خرید کتاب از نویسندگان و ناشران استان را فراهم آورند.
 
وی ادامه داد: لرستان امروز یکی از قطب‌های مهم چاپ در کشور است و بسیاری از نیازمندی‌های استان‌های غرب کشور در چاپخانه‌های لرستان خصوصا شهرستان بروجرد مرتفع می‌شود.
 
نیازی تصریح کرد: با توجه به تعدد مناطق روستایی و عشایری لرستان، نیاز است اعتبارات فرهنگی ویژه ای در این زمینه به استان اختصاص یابد تا بتوانیم بیش شرایط کنونی، امکان تحقق عدالت فرهنگی را فراهم آوریم.
 
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های فرهنگی ما در استان، ایجاد همگرایی در میان اقوام است که در قالب جشنواره‌های اقوام محقق می‌شود و حمایت مسئولین شهرستانی از این جشنواره‌ها یک لازمه و ضرورت فرهنگی است.
 
 
 
 
وی افزود: بالغ بر یک سال است که با برون سپاری بخشی از فعالیت‌های فرهنگی، عملکرد جزیره‌ای در حوزه فرهنگ را مبدل به عملکرد جهادی کرده‌ایم و مؤسسات فرهنگی فعال در زیر مجموعه اداره کل به عنوان مجری به خوبی از پس کار برآمده‌اند.
 
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها