فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پیامی هفته دفاع مقدس را گرامی داشت. 
کد خبر: ۱۳۳۹۱۹۶

به گزارش جام جم آنلاین کرمان‌؛در متن پیام سردار معروفی آمده است:

بسمه تعالی

 هفته پر افتخار دفاع مقدس یادآور رهبری پیامبرگونه امام (رحمة الله علیه)،مجاهدت رزمندگان غیرتمند جبهه حق،فداکاری،جانفشانی و ایثارگری مردان مرد تاریخ ایران اسلامی و شهیدان شاهد ماست.

 هیچ وقت نمی توانیم در آن رزم نابرابر با دشمنان اسلام،انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران، نقش بی بدیل و هوشمندانه امت اسلامی ایران را فراموش کنیم .

همگان باتأسی از خاندان اهل بیت(علیه السلام)خودشان وفرزندان شان را برای بقای دین خدا،انقلاب اسلامی، کرامت انسانی ملت ایران و تمامیت ارضی به صحنه نبرد و کوره آتش فرستادند تا امروز شاهد عزت و سربلندی ملت شریف ایران در منطقه و دنیا باشیم.

همچنین استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی را که آن روز یک نهال کوچک و امروز یک درخت مستحکم رشد یافته در تمام عرصه هاست،شاهد باشیم.

 هر قومی،امتی و طایفه ای را به عقبه اش می شناسند،عقبه ی ملت بزرگ ایران با آن امتحان سخت؛سربلندی،عزت و الگوی تاریخ خواهد بود.

ما در سالگرد دوران طلایی دفاع مقدس با امام خویش و شهیدانمان و حاج قاسم جانمان بیعت می‌بندیم عین شما دست از حقیقت دین که همان انقلاب اسلامی است بر نداریم از امام خویش حضرت امام خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) عزیز بدون چون و چرا،محض اطاعت کنیم و تفکر شهدا را که پرورش یافته مکتب وحی هستند برای جامعه عزیزمان که مصونیت است،ترویج کنیم؛خدمت بی منت به مردمان نجیب و عزیزمان را سرلوحه کار خود بگذاریم از این رو از ارواح مطهر شهیدان استمداد می‌طلبیم در این مسیر سخت ما را یاری نمایند که قطعا الگوی همه دوستداران جبهه حق و مجاهدین دیروز و امروز شهید بزرگ و سرافرازمان حاج قاسم جانمان خواهد بود.

 ضمن گرامیداشت این هفته ارزشمند و بزرگ،بنده به عنوان کوچکترین ثاراللهی جبهه حق،دست تک‌ تک مجاهدین مرد دوران پر افتخار دفاع مقدس را می‌بوسم و اصرار دارم سینه های مقدستان که پر است از اثرات ارزشمند آن دوران را به رشته تحریر در آورید و در اختیار جوانان عزیز و ارزشمند امروزمان قرار دهید که تشنه شنیدن حقایق هستند.

و چه افتخاری بالاتر از اینکه در ۸ سال جنگ نابرابر در مقابل همه نامردان و اشرار عالم، حقانیت خودمان،مکتبمان، انقلابمان و امامان را به دنیا ثابت کردیم و تمامیت ارضی خودمان را حفظ کردیم، ناموسمان را با چنگ و دندان حفظ کردیم و با دست خالی در مقابل همه زورگیران عالم ایستادیم و امروز شاهد اقتدار ایران اسلامی و ملت بزرگ ایران هستیم.

درودتان باد ای مردان مرد تاریخ ایران و انقلاب اسلامی 

کوچکترین ثاراللهی دفاع مقدس،فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها