گفت‌وگو با دزد تلفن‌همراه در بزرگراه‌های تهران

گوشی ۱۰۰میلیونی را ۱۵میلیون تومان می‌فروختم

معاون سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران از دستگیری یک سارق موبایل قاپ در عملیات گشت پلیسی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۹۱۵۷

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ علی کنجوریان، معاون سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: ۱۳ شهریور امسال ماموران گشت کلانتری در منطقه مولوی به پسر جوانی که سوار بر موتور هوندا کلیک سفید و نارنجی بود مشکوک شدند و ماموران در عملیات پلیسی مانع حرکت پسر جوان شده و وی را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی بدنی از پسر جوان ۲ گوشی سرقتی به دست آوردند و پس از انتقال متهم به اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران مشخص شد که متهم برای فروش گوشی‌ های سرقتی به خیابان مولوی مراجعه کرده است.

سرهنگ کنجوریان ادامه داد: کارآگاهان در ادامه تحقیقات مطلع شدند که متهم یکی از سارقان موبایل قاپ حرفه‌ای است که از چندی قبل با افزایش پرونده‌های سرقت در شمال و شمال شرق تهران تحت تعقیب ماموران پلیس است و دوربین‌های مداربسته نیز صحنه‌های سرقت این متهم را ثبت کرده است.

وی با بیان اینکه متهم جوان ۲۳ ساله‌ای است و یک سابقه تصادف در پرونده اش دارد، گفت: وی برای سیر مراحل قانونی به دادسری ۱۲ تهران منتقل شد.

معاون سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بیان کرد: متهم با دستور بازپرس پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته و تاکنون تعداد ۱۵ تن از شاکیان پرونده شناسایی شده اند.

سرهنگ کنجوریان گفت: با احتمال افزایش پرونده‌های سرقت این سارق موبایل قاپ، بازپرس مشکانی از شعبه ۱۲ دادسرای ناحیه ۱۲ تهران دستور انتشار تصویر متهم را در رسانه‌ها صادر و درخواست کرد تا چنانچه افرادی هدف سرقت‌های این جوان موتورسوار قرار گرفته‌اند برای پیگیری به اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

 

موبایل قاپ سابقه دار را شناسایی کنید (+عکس)

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها