رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و پایمردی ملت بزرگ ایران شرایط داخلی، مناسبات منطقه‌ای و محاسبات جهانی را به نفع ملت‌های مظلوم تغییر داد.
کد خبر: ۱۳۳۹۰۲۵

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، غلامعلی صادقی روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از نخبگان استان خراسان رضوی افزود: تمامی پیشرفتهای کشور را مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های ملت ایران هستیم.

وی با اشاره به جایگاه علم و دانش در منابع دینی ادامه داد: نه تنها در سیره علمی و عملی بزرگان دین و تعالیم آسمانی به کسب علم و دانش توصیه شده بلکه در زمان حال نیز یکی از مولفه های توسعه، پیشرفت و تعالی کشورها و ملت ها تکیه بر توانمندی های علمی و فناوری‌های دانش پایه است که در قالب دیپلماسی علم و فناوری توسط کشورهای مختلف از جمله ایران پیگیری می‌شود.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: ارتقای آگاهی‌های عمومی از مولفه‌های رشد جامعه در عرصه های گوناگون است، کسب دانش و علم باید به مثابه یک فرایند مستمر در طول زندگی مورد توجه قرار گیرد و در این مسیر ارزشمند تحصیل باید با تهذیب همراه باشد تا انسان را به بصیرت و شناخت حقیقی رهنمون سازد.
وی افزود: نقش حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در سالم‌سازی جامعه بسیار مهم است و نهاد علمی باید کارآمدی خود را در میدان عمل و با هدف حل مشکلات  مختلف اجتماعی نشان دهد. 
در این مراسم از نخبگان و فرهیختگان حاضر در نشست قدردانی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها