سخنگوی قوه قضاییه گفت: علت فوت متهم مفتاح خودرو رهنورد توسط پزشکی قانونی تاکنون اعلام نشده است.
کد خبر: ۱۳۳۸۸۹۷
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، ذبیح الله خدائیان در آغاز این نشست با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: امروزه اگر در صنایع موشکی و نظامی و نانو و هسته‌ای و امثالهم پیشرفتی داریم ناشی از اعتماد به نفسی است که جوانان در دفاع مقدس بدست آوردند.

علت فوت متهم مفتاح خودرو رهنورد توسط پزشکی قانونی تاکنون اعلام نشده است

خداییان در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره آخرین وضعیت پرونده مفتاح خودرو رهنورد و اینکه با فوت متهم ردیف اول پرونده استیفای حقوق شکات چطور انجام می‌شود، گفت: این شخص به ۱۲ سال و ۶ ماه حبس محکوم شده بود. پرونده در دیوان عالی کشور مطرح است و حدود ۱۷۰۰ شاکی دارد. چنانچه شخص مال داشته باشد اموال بین طلبکاران توزیع خواهد شد و با فوت شخص طلب طلبکاران ساقط نمی‌شود. علت فوت توسط پزشکی قانونی تاکنون اعلام نشده است.

اقدامات قوه قضاییه پیرامون پرونده‌های مرتبط با رمرزارز‌ها

سخنگوی قوه قضاییه در ارتباط با وضعیت متضررین رمزارز‌ها گفت: پرونده‌هایی در مورد رمزارز‌ها در مراجع قضایی تشکیل شده است که مهمترین آن‌ها پرونده «کریپتولند» است که در این پرونده ۸ بازداشتی داریم. افراد زیادی در این پرونده متضرر شدند. این شبکه حدود ۲۸۹ هزار نفر کاربر داشته است و میزان مطالبات آن‌ها ۲۰۰ میلیارد تومان است. اقدامات خوبی در جهت شناسایی متهمان و اموال آن‌ها صورت گرفته است. بیش از ۱۶۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و همچنین ۷ میلیون دلار از این شبکه کشف شده است. تاکنون ۱۳۰ میلیارد تومان و حدود ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار بین افراد متضرر توزیع شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها