دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان استان هرمزگان از شروع به کار نخستین پمپ بنزین ساحلی کشور در پی صدور دستور ویژه قضایی خبر داد. 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان استان هرمزگان از شروع به کار نخستین پمپ بنزین ساحلی کشور در پی صدور دستور ویژه قضایی خبر داد. 
کد خبر: ۱۳۳۸۶۳۷


 به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان استان هرمزگان از شروع به کار نخستین پمپ بنزین ساحلی کشور در پی صدور دستور ویژه قضایی خبر داد. 


مجتبی قهرمانی  از صدور دستور ویژه قضایی برای رفع موانع موجود در شروع به کار جایگاه عرضه سوخت شهدای خلیج فارس در اسکله گشه شهرستان بندرلنگه به عنوان نخستین پمپ بنزین ساحلی کشور خبر داد. 


مجتبی قهرمانی اظهار کرد: جایگاه ساحلی عرضه سوخت اسکله گشه، نخستین پمپ بنزین ساحلی کشور است که به مدت یکسال پس از تکمیل به علت عدم تخصیص سوخت لازم ، تعطیل بود و خوشبختانه این مشکل با ورود دستگاه قضایی استان هرمزگان رفع شد. 


وی ادامه داد: بر اساس آمار ، حدود ۳ هزار قایق صیادی در شهرستان بندرلنگه و مناطق همجوار آن فعالیت می کنند که یکی از مهمترین مشکلات آنها تأمین سوخت از جایگاه‌های شهری و حمل تا اسکله‌های صیادی بود و با راه اندازی این پمپ بنزین ساحلی بخش زیادی از این مشکلات برطرف خواهد شد. 


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین تصریح کرد: دستور تخصیص سوخت و رفع موانع موجود برای راه اندازی پمپ بنزین ساحلی اسکله گشه بندرلنگه به منظور احقاق حقوق عامه و ارائه خدمات بهتر به صیادان شریف این شهرستان صادر شده است و امیدواریم با این اقدام دستگاه قضایی ، گامی در جهت رفع مشکلات این قشر سختکوش و پرتلاش برداشته شود. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها