رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند در جریان حمله نظامیان این رژیم به شهر جنین، دو اسیر فلسطینی باقی‌مانده از شش اسیر آزاده از زندان جلبوع، بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۳۳۸۱۹۶

به گزارش جام جم آنلاین، منابع فلسطینی بامداد یکشنبه از شنیده‌شدن صدای انفجارهای متعددی همزمان با حمله نظامیان صهیونیست به «جنین» خبر دادند.

خبرگزاری «صفا» گزارش داد: «حجم زیادی از نظامیان اشغالگر به شهر جنین حمله کرده و درگیری مسلحانه در محله شرقی روی داده است».
 
تعداد بازدید : 67

خبرگزاری «شهاب» نوشت: «در حمله نیروهای دشمن صهیونیستی به شهر جنین با تعدادی خودرو و نظامی یک جوان زخمی شد. جناح‌های مقاومت در حال مقابله با یگان ویژه صهیونیستی در محله شرقی جنین هستند».

دقایقی بعد رسانه‌های رژیم جنایتکار اسرائیل از جمله روزنامه «جروزالم پست» گزارش دادند که دو اسیر فلسطینی باقی‌مانده از جمع شش اسیر آزاده از زندان جلبوع، توسط نظامیان صهیونیست در جلبوع بازداشت شدند.

شبکه «قدس نیوز» نیز گزارش داد که دو اسیر فلسطینی بازداشت شده، «ایهم کممجی» و «مناضل انفیعات» هستند که سیزده روز قبل به همراه چهار نفر دیگر از زندان فوق امنیتی جلبوع فرار کرده بودند.
 
خبرنگار شبکه «الجزیره» درباره عملیات صهیونیست‌ها در جنین خبر داد: «نیروهای اشغالگر اسرائیل چند خانه را در محله شرقی جنین محاصره کرده بودند و از افراد داخل آنها خواستند خود را تسلیم کنند».

پیش از این، یک وب‌سایت صهیونیستی اعلام کرد، بسیج هزاران نیرو برای یافتن اسرای فراری از زندان جلبوع حداقل ۳۱ میلیون دلار برای این رژیم خرج برداشته است. 

طبق گزارش شبکه المیادین، اردوگاه جنین شامگاه جمعه صحنه برگزاری تظاهرات فلسطینیان در حمایت از اسرا و خانواده‌های دو اسیر «محمود العارضه» و «یعقوب قادری» از قهرمانان «تونل آزادی» بود.

از سوی دیگر صدها فلسطینی در اردوگاه دنون واقع در جنوب دمشق تظاهرات کرده و حمایت خود از قهرمانی‌های اسرای فلسطینی در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی را اعلام کردند. تظاهرات‌کنندگان پرچم‌های فلسطین و تصاویر اسرا را در دست داشته و شعارهایی در محکومیت جنایت‌های رژیم اشغالگر سر داده و بر وحدت ملت فلسطین و گروه‌های آن تأکید کردند.
 
منبع: فارس
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها