اجرای نهضت آسفالت درخرم‌آباد

شهردار خرم آباد گفت: نهضت آسفالت درخرم‌آباد با هشت میلیارد تومان اعتبار اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۳۳۸۱۹۳
اجرای نهضت آسفالت درخرم‌آبادبه گزارش جام جم آنلاین لرستان:  سعید فتوحی در دیدار با اعضای دفاتر تسهیل گری محله‌های پاچنار، جهانگیرآباد و فلک الدین، افزود: آسفالت یکی از بدیهی‌ترین نیاز شهروندان است، با فعال سازی کارخانه آسفالت شهرداری کار لکه گیری معابر و کوچه ها آغاز شده است.

وی ادامه داد: اما برای نهضت آسفالت یک قرارداد هشت میلیارد تومانی منعقد شده است که درصدد هستیم به زودی تحقق پیدا کند.
 
شهردار خرم آباد ادامه داد: امکانات و خدمات در محله فلک الدین بسیار کم و ناچیز است، که برای جبران این عقب ماندگی باید از تمام منابع و امکانات شهرداری استفاده کنیم.
 
فتوحی تصریح کرد: شهرداری این آمادگی را دارد که زمین خاکی همجوار با سالن خانه کبدی در محله فلک الدین را در صورت انتقال مالکیت به شهرداری، چمن مصنوعی و تبدیل به یک زمین استاندارد فوتبال نماید.

شهردار خرم‌آباد گفت: یکی از مشکلات اصلی شهرداری در محله فلک الدین، خرید و فروش  زمین‌های قول نامه‌ای است که هیچ سرانه‌ای برای آنها تعریف نشده است و همین امر ساخت پارک در این محله را با بن بست مواجه کرده است.

وی ادامه داد: طی هفته آینده با حضور در دفاتر تسهیل گری، از نزدیک نیازهای محلات با حضور اعضای دفاتر تسهیل گری و مردم، مورد بررسی قرار می گیرد و بر اساس اولویت، موانع را برطرف خواهیم کرد.

شهردار خرم آباد با اشاره به اشراف کامل به شرایط و کمبودهای محلات مختلف در سطح شهر، اظهار کرد: برای خدمت رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته، تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت.
 
فتوحی افزود: به هیچ وجه اهل شعار و شلوغ کاری نیستم، با مردم صادق و رو راست هستم، وعده هایی نخواهم داد که از عهده عملی کردن آن برنیایم، اما اگر حرفی میزنم و یا قولی می دهم پای آن می ایستم و آن را به اتمام می رسانم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها