درخشش و حضور اتاق بازرگانی هرمزگان در جشتواره شهید رجایی

بعد از هشتاد سال از عمر اتاق بازرگانی هرمزگان و برای اولین بار. در دور نهم فعالیت هیات نمایندگان  پارلمان بخش خصوصی هرمزگان برای نخستین بار در جشنواره شهید رجایی درخشید و نوانست در ارزیابی شاخص های مسولیت های اجتماعی و اقتصادی و اقتصاد خارجی و امور بین الملل رتبه برتر  در بین دستگاه های اجرایی استان را از آن خود سازد.
بعد از هشتاد سال از عمر اتاق بازرگانی هرمزگان و برای اولین بار. در دور نهم فعالیت هیات نمایندگان پارلمان بخش خصوصی هرمزگان برای نخستین بار در جشنواره شهید رجایی درخشید و نوانست در ارزیابی شاخص های مسولیت های اجتماعی و اقتصادی و اقتصاد خارجی و امور بین الملل رتبه برتر در بین دستگاه های اجرایی استان را از آن خود سازد.
کد خبر: ۱۳۳۸۱۸۴




به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،بعد از هشتاد سال از عمر اتاق بازرگانی هرمزگان و برای اولین بار. در دور نهم فعالیت هیات نمایندگان  پارلمان بخش خصوصی هرمزگان برای نخستین بار در جشنواره شهید رجایی درخشید و نوانست در ارزیابی شاخص های مسولیت های اجتماعی و اقتصادی و اقتصاد خارجی و امور بین الملل رتبه برتر  در بین دستگاه های اجرایی استان را از آن خود سازد.


 اتاق بازرگانی هرمزگان در دور نهم فعالیت هیات نمایندگان ضمن حضور پررنگ خود در عرصه های اقتصادی، اقتصاد خارجی و امور بین الملل در عرصه های اجتماعی و خدمات عام المنفعه  نیز توانسته است خدمات قایل توجهی به مردم استان ارائه دهد.


این برای نخستین بار است که اتاق بازرگانی هرمزگان از آغاز فعالیت خود در استان، در این جشنواره حضور می یابد و اینگونه حائز رتبه برتر می شود.


استاندار هرمزگان دقایقی پیش در مراسم جشنواره شهید رجایی و معرفی دستگاه های برتر استان در ارزیابی های صورت گرفته از اقدامات اتاق بازرگانی استان و در راس آن محمدرضا صفا رییس اتاق بازرگانی هرمزگان با اهدا لوح،  تقدیر ویژه ای به عمل آورد.


یادآور می شود حسن روحانی نایب  ربیس اتاق بازرگانی هرمزگان به عنوان نماینده ریاست در این جشنواره حضور داشتند.

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها