بیش از ۴۰۰ جهادگر البرزی با هدف خدمت رسانی به بیماران کرونایی و کمک به کارکنان درمان به بیمارستان‌های استان اعزام شده اند.
کد خبر: ۱۳۳۷۷۹۷
خدمات رسانی جهادگران البرزی در میدان مبارزه با کرونابه گزارش جام جم آنلاین البرز؛ رییس قرارگاه جهادی تبلیغی حضرت امیرالمومنین (ع) البرز در خصوص انتشار فراخوان «اعزام» گفت: این قرارگاه جهادی پس از شیوع ویروس منحوس کرونا زیر نظر نماینده، ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج تشکیل و آغاز به کار کرده است.
محمدحسن خراسانی ادامه داد: جهادگران این قرارگاه در پنج پیک شیوع کرونا خدمات زیادی به خصوص در بیمارستان‌ها ارایه کرده اند به طوریکه در پیک سوم کرونا یک هزار و ۲۰۰ نوبت شیفت جهادی و در پیک چهارم یک هزار و ۵۰۰ نوبت شیفت در بیمارستان ارائه خدمت داشته اند.
وی افزود: این جهادگران در بیمارستان‌ها علاوه بر کمک به کادر درمان، به بیماران نیز خدماتی همچون روحیه بخشی، کمک در انجام امور شخصی بیماران همچون غذا دادن، تعویض لباس و حمام کردن و مشاوره می‌کنند.
خراسانی مهمترین فعالیت در درمان بیماران کرونایی را روحیه دهی دانست و افزود: اگر بیماران کووید ۱۹ روحیه خود را به خوبی حفظ کنند روند این بیماری کند و متوقف می‌شود.
وی به خدمات ارایه شده در پیک‌های اول و دوم نیز اشاره کرد و گفت: در پیک اول کرونا جهادگران این قرارگاه مشغول ضدعفونی بیمارستان‌ها بودند و روزانه ۲۰ نفر از این افراد کار ضدعفونی را انجام می‌دادند.
رییس قرارگاه جهادی تبلیغی امیرالمومنین (ع) استان البرز افزود: همچنین در پیک دوم کرونا نیز علاوه بر کار ضدعفونی بیمارستان‌ها و کمک به کادر درمان، برای بیماران کرونایی آبمیوه تهیه می‌کردند.
وی به دیگر فعالیت‌های این قرارگاه جهادی اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی در روستا‌ها و مناطق محروم، طبخ غذا، کلیشه نویسی، اجرای کاروان شادی و ارایه بسته‌های معیشتی از جمله این اقدامات می‌باشد.
در استان البرز بیش از یک هزار گروه جهادی فعال هستند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها