غلامعلی صادقی بر نقش منحصر به فرد نیروهای نظامی و انتظامی در برقراری نظم و امنیت و گسترش احساس امنیت در جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۱۳۳۷۷۵۷

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، رئیس شورای قضایی خراسان رضوی که در مراسم تجلیل فرماندهان نظامی و انتظامی استان سخن می گفت با اشاره به وظیفه بسیار سنگین این عزیزان افزود : نیروهای نظامی و انتظامی در انجام ماموریتشان صحنه های خارق العاده ا ی را خلق می کنند بنابراین من پیشنهاد می کنم رسانه ها و صداوسیما خدمات این نیروها را به تصویر بکشند که اگر مقداری از فداکاری آنها نشان داده شود نگاه مردم عوض خواهد شد.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت : خدماتی که سازمانهای نظامی و انتظامی در مقاطع خاص به کشور ارائه می دهند مثل زلزله، کرونا و… انصافا بی نظیر است و اگر نبود خدمات سپاه و ارتش و ناجا ما نمی توانستیم این بیماری را کنترل کنیم. تلاش نیروهای نظامی و انتظامی قابل وصف نیست و ما شاهد بودیم که ظرف زمان کمی بیمارستان دایر کردند و به مردم خدمات دادند. جا دارد فرماندهان با رسانه ها هماهنگ شوند و این تلاشهای خارق العاده و توصیف نشدنی نشان داده شود.
رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ قانون مداری و نظم اجتماعی گفت : سوال این است که چه کنیم فرهنگ نظم محیط های نظای و انتظامی را به محیط های سازمانها و ادارات دولتی تسری دهیم؟ در مدت کوتاهی در مواجهه با بیماری کرونا دیدیم که ارتش بیمارستان ساخت، سپاه همینطور و جهادگونه به مردم خدمات دادند، پس باید این سرعت و دقت به ادارات و سازمانهای دولتی منتقل شود و اگر نتوانیم این فرهنگ را تسری دهیم کارها روی زمین می ماند.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خطاب به نیروهای نظامی و انتظامی گفت : از تمامی خدماتی که در همه نقاط ارائه می دهید در مرزها، در بحث سلامت، در امنیت و در همه جا تشکر می کنیم انشالا که بتوانید روز به روز بیشتر به نظام اسلامی خدمت کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها